Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 litt ekkelt for dere at jeg deler dette med dere, men jeg lurer så fælt! har en "tut" ut av rompehullet. det er ikke veldig vondt, men ganske ubehagelig.. er dette hemoroider? og hva gjør man med det?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har og fått det. Utrolig irriterende! Ikke vondt, men kjenner at det "er noe der" på en måte! Hvis det er mulig (det er det ikke på mine to) så skal du prøve å dytte dem inn igjen etter hvert dobesøk. I tillegg kan du kjøpe scheriproct på apoteket, reseptfritt. Min jordmor ville jeg skulle prøve det i en uke nå (smører hver morgen og kveld), fordi hun mente det kan bli ekstra ubehagelig å ha dem under fødsel. Har ennå noen dage rigjen av "kuren", men må si jeg ikke har merket særlig forskjell ennå... Pluss at hvis du har hatt mye hard mage så må du få orden på magen, hvis ikke kommer det bare fler pga trykkinga!
ninsoer Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 du burde først prøve å få bløtere avføring.. og dytte inn hemoriden, gjerne om du greier å ha en kompress inni rompehullet for å få mer trykk på den.. så den krymper.. en liten en assa..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Eg og har, møje av det.. Auau.. De er så vonde,- str. med druer, ennå til eg følger all mulige behandlinger og råd Spekker hver gang eg går på do, uansett. Kan nesten ikkje sitte.
Flippflapp Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 leste et sted at om man er mye plaget så hjelper det med kaldt. det tar bort smerter og tror de faktisk ble mindre av dette. det denne mammaen jorde var å klippe av fingeren på en latex hanske, fylle den med vann også knyte igjen. legge den i fryseren til den er frossen. så kan man bruke den til å føre "inn". Har ikke hatt noen plager selv så jeg personlig veit ikke om det fungerer, men er jo sikkert bare å prøve...
Fallerifallera Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Ligger noen kjerringråd her ute på bim-sidene: www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/hemmorroider Har ikke prøvd dem selv, men kanskje det fins noen tips å plukke opp der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå