Mamman til Ask (12/06) Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 vet jo ikke enda om jeg får plass enda, men når jeg leser at omtrent alle som har fått svar har fått avslag, begynner man jo å lure litt... skal dere gå hjemme med kontantstøtte? det er jo bare litt over 3000 kroner i måneden... jeg tror vi ville klart oss med bare min mann sin inntekt, men da må vi snu hver eneste krone :/ så her blir det nok dagmamma og jeg må tilbake i jobb.. huff.. heldigvis er svigers hjemme 1 dag i uka, så da kan han være der... bleh.. håper fortsatt det ordner seg... de lover jo fortsatt full dekning her (nittedal) mot slutten av året..
Yana Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er bekymra for økonomien. Jeg har en arbeidsgiver som ville gitt meg lengre permisjon. Men mannen min går på kurs og har liten inntekt, og han ville ikke greidd å være hjemme hver dag. Norsktalende dagmammaer er det vanskelig å få tak i. Og det å jobbe fullt med lang vei til jobb i rushtraffikk og så hente og levere barna 2 plasser er umulig. Men jeg håper min mann får jobb og vesla barnehageplass, da skal jeg jobbe 60-80%
Bratsj Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Det er skikkelig KRISE hvis vi ikke får plass, og jeg prøver å være optimist (selv om det ser nærmest umulig ut nå) Vi kan definitivt IKKE klare oss på min manns lønn, han tjener mye mindre en meg og vi har akkurat kjøpt oss leilighet så vi har masse utgifter. Vi må forsøke å finne andre løsninger, dagmamma, familiebarnehage etc.
*Lucia* Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 orker nesten ikke å tenke på det! min mann har vært opptimist helt til i kveld stakars hvor jeg har klart å overbevise han om at vi får avslag.... De lover jo dekning og jeg håper i det lengste.!! men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå