Gå til innhold

Noen som har Hartan her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har Hartan Skater X kombivogn her? Fornøyd med den? Er setet vendbart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde denne vogna til sonen min som snart er 3 år. Fungerte veldig bra då han var fødd i april og såleis var over i sportsvogndelen tidleg på hausten. Bagen er nemlig ganske liten, men hendig og lett og ta med seg. Den største fordelen med vogna er at sportsvogndelen er vendbar. Veldig praktisk! Sonen min/vår foretrakk faktisk å sitte vendt mot oss.

Det største minuset med denne vogna var at bremsa var litt tung å få på. I tillegg vart vogna for kort for sonen vår når han var ca 2 år. Då kom beina utanfor fotbrettet når han skulle sove (og han var/er ikkje stor for alderen). Ventar nr 2 no, men må ha ny vogn pga understellet er øydelagt etter litt for mange flyturar.

Skrevet

Har to venninner som hadde Hartan, de var helt greie mens barna var babyer, men barna vokste fort ut av vognene.

Den ene av dem var også skikkelig uheldig og hadde mye kluss med hjulet(foran) og kalesja, så hun fikk hevet kjøpet til slutt (etter ca 1 år)...

Men hun andre hadde ingen problemer med sin.

Skrevet

Hartan Skater s ville jeg valgt. Vi er superfornøyd med denne. Jenta vår er 2 år nå, og bruker den fremdeles. Vi venter barn nummer 2 nå i april, og da skal den nye bebisen bruke den med hard bag oppi.

Etter min mening har denne vognen alt; 3 hjul, med svingbart hjul som kan låses, babyen kan sitte begge veier, stabil, lett å trille, god komfort for barnet, lang rygg så den varer lenge, lett (mener å huske at den veier 13 kg), lett å legge sammen, en robust vogn som kan brukes i all slags vær og føre. Vi har vært på fjellet, i skogen, i byen, på grusvei, i Italia osv osv med denne vognen. Babyen ligger godt beskyttet inne i vognen, da kalesjen skjermer godt mot vær og vind, titteluke i kalesjen (veldig nyttig når bebisen sover med teppe foran og du bare vil se at alt er bra), justerbart håndtak, håndbrems...

Hilsen Hartan fan

PS har prøvd Quinny comfort 3xl og Teutonia mistral også, men fant ut at Hartan var best til vårt behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...