'***mamma til to engler*** Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 hei jenter. nå tror jeg tråden vår er helt borte her.... hvordan går det med dere alle? snakker litt med kjeiken innimellom for jeg har mobilnr hennes, men det er vel slik at vi alle har mye å styre med om dagene, så det blir ikke mye tid til å sitte på nett:) Men jeg håper dere er inne og ser dette innlegget:) Heldig-mamma: hvordan går det med lille lukas? -er storesøster stolt? Kjeiken: alt vel hos dere? Tessa: har du fått baby? klem
tessa4? Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Heisann heisann! Her i gården går det etter forholdene fint. Er 6 dager unna termin i dag og rimelig sliten!! Jeg er vel like heldig som Kjeiken og må gå over tenker jeg..he he..!! Er ikke lei enda, men har så ubegripelig mye vann i beina at det er rene marerittet...men nå er det snart over..jippi!! Gleder meg bare mer og mer, men klarer samtidig ikke å bli helt 100% klar for det store som skal skje. Har masse falske rier og på kveldingen de siste dagene har det vært nokså regelmessig...venter bare på at det skal ta seg opp egentlig :-)! Vel, ellers så håper jeg at alt står bra til med dere alle sammen ,og at storesøsken tar det nye familiemedlemmet med et stort smil :-) **mamma til to engler**, du får hilse så masse til Kjeiken når du snakker med henne. Skal skrive inn her så snart ting skjer (har jo ikke hatt anledning til å veksle mob.nr., så da får det bli med BIM) :-) skal nok klare å holde dere oppdatert uannsett. (Ellers så er min egen mail: [email protected]) - tar sjansen jeg og gir dere den :-) Ønsker dere alle en strålende dag videre og kose dere masse med de små :-) Mange klemmer
'***mamma til to engler*** Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2007 ååå, så gøy at du fant den nye tråden:) -tenk at du bare har 6 dager igjen nå.. -det kommer til å gå fort skal du se:) jeg er hjemme og rydder hus og baker kaker -3 årsdag i dag, og 15 gjester + oss selv med stort og smått:) har forsøkt å legge deg til msn, da er det litt lettere å holde kontakt:) ønsker deg lykke til dersom jeg ikke snakker med deg før babyen kommer:) håper dere andre har det bra:) klem
MammaAskepott Skrevet 19. mars 2007 #5 Skrevet 19. mars 2007 Heisann!! Fyst av alt; gratulerer med overstått 3 års dag Sarah =) Så kjekt at detvar litt liv her inne... dreiv og leita litt etter tråden vår, og såg for meg eg måtte laaaaaaaaaangt bak. Har vore vekke ei stund no, då det er mykje som har hendt! Spennende no då, med deg tessa3!! Håper ikkje du må gå overtid!! Så krysser fingrene for at du fakisk befinner deg på KK no ;-) Legger deg til min msn, så blir det litt enklere å få tak i kvarandre!! Håper elles alt står bra til med alle, og at ungane held seg friske!? Her er det meg som har vore sjuk. Og da meiner eg SJUK.... Vart innlagt på Haukeland torsdag etter fødselen. (Kamilla vart født fredag 23. og eg vart innlagt igjen torsdagen i veka etter). Begynte bli dårlig onsdagen, og torsdagen var eg heilt borte vekke, og høg feber, med svette og frysetokter. Reiste på legevakten på kvelden, og blei sendt direkte opp på akutten på haukeland. Viste seg at eg hadde blodforgiftning, og måtte til behandling ASAP... Og der vart eg liggende til søndagen. Heldigvis fekk eg ha med meg Kamilla, og legene fant fram til medisiner eg kunne kombinere med amming. De tok alle mulige tester, til og med innvendig og utvendig UL, men kor infeksjonen kom i frå, fant de aldri ut. Blei skriven ut med mistanke om GBS, den berømte og mykje omtala streptokokk B med andre ord. Heldigvis gjekk no alt bra, og vart frisk med medisiner. Men fy så bale det var!! Og etter ein fødsel er det ikkje så mykje som skal til før ein får ein nedtur!! Guttungen syntest jo nesten det var litt artig da, for då fekk han reise på sjukehuset igjen!! Han synes det er veldi interessant med sjukehus og sjukebil!! tihi... Vel, elles går det fint her. Snuppa er så snill og god!! Ho sover godt, og ete godt!! Og så e ho jo selvføflgelig berre heilt nyyyyyyyydelig ;-) Ser på gaver me får at det er lenge sidan det har blitt født jenter i alle våre omgangskretser!! Her går det i rosa til den store gullemedalje!! hehe... godt ho mor liker rosa da =) Og Mathias er ein veldig stolt og snnill storebror! Men, han krever betraktelig meir om dagene!! Godt han får kost seg i barnehagen på dagen!! Trur det er godt for han!! Heldigmamma trur eg ikkje har nett i nye huset, men eg snakker litt med henne. Der i gården går alt fint! Har du begynt skule igjen mamma til to engler? Og til slutt; snart klare for babykino og kafé jenter???? Ha ein super dag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå