Gå til innhold

angående avvik...


liljamin

Anbefalte innlegg

det skal jammen ikke være lett å være gravid alltid! føler jeg bekymrer meg for alt! helt frem til nå har jeg bekymret meg for å miste, er i dag 11+ 6, i morgen er jeg 12 uker ! Jippi!

 

men, nå har jeg begynt å tenke...hva hvis bayen ikke er frisk? er så redd for eventuelle avvik. er det flere som har det sånn som meg? vet noen hvor stor sjansene for avvik er ? jeg skal på ul om 2 uker, jeg både gleder meg og gruer.

 

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det også sånn. Er 10+2. Har begynt å slappe av litt mht. å miste. Er så kvalm, så jeg bruker det som et barometer på om ting er greit. Jeg skal innrømme at også jeg er bekymret for om det kan være noe galt der inne. Når man begynner å kjenne liv, vil jeg sikkert bekymre meg hvis jeg plutselig ikke skulle kjenne noe en dag... så kan jeg jo etterhvert begynne å bekymre meg for fødsel... He he... Ingen grenser for hva man kan bekymre seg for. Jeg tror det er viktig å være rolig, men selvsagt viktig å lytte til seg selv hvis man har åpenbare grunner til å være bekymret. Jeg var engstelig sist også, men selvom statistikken er bra ( har en frisk datter) ser ikke det ut til å ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre at det ikke bare er meg:) ja, vi vil nok alltid være bekymret. kanskje vi bare burde vende oss til det?:)

 

ja, jeg tror også det er viktig å være rolig og tenke at med de aller fleste går det bra :) jeg skal i hvertfall prøve i fra nå av;)

 

takk for svar!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Tenk dere når barnet kommer da. Da skal vi bekymre oss for om barnet har det bra, om det kan bli utsatt for noe osv. Det er sikkert bare å venne seg til det og prøve å være så rolig som mulig. Husk at med en rolig mor blir barnet rolig også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...