Gå til innhold

Hørte ikke noe!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viss det er noe trøst så ville ikke min jordmord høre fosterlyden min i uke 13, hun mente det var altfor tidlig...

Hun var redd for å lage våken netter på meg, så derfor lot hun hver, jeg var ¨å skuffet, men nå kjenner jeg liv og vet at det er bra med babyen min..:)jeg er nå 15+6

Annonse

Jeg var også til legen i går, og hørte ikke noe. Men vi var på ul i forrige uke, og da så vi at hjertet slo som bare det. I tillegg kjenner jeg babyen innimellom, så det er nok i orden. Men man blir jo litt engstelig alikevel. Fikk ny time om 2 uker til legen, slik at jeg får høre hjertelyden før påske.

Er 15+4 i dag forresten.

Datanerd med spire: Har du også bursdag 13. mars? Artig! Også har vi termin så likt også. 6. sept du har eller? Jeg har 4. sept. Artig å se etterhvert om vi får samme kjønn også!

Hadde akkurat samme opplevelsen. Var vel 12+4 og vi hørte ikke noe hjertelyd selv om jordmor prøvde iherdig.

Man blir jo litt bekymret, men jeg fikk ny time hos jordmor før påske, slik at vi kan prøve å høre igjen. Det er jo litt kjedelig å måtte vente helt til ultralyd den 18. april...

Jeg ble ganske urolig, så det er godt å høre at jeg ikke er den eneste. Det er visst veldig forskjellig hvordan babyene ligger, det er ikke alltid så lett å verken måle eller høre dem.

Forrige svangerskap fikk vi beskjed om at babyen var så liten. Vi måtte på ekstra ultraltyd på sykehuset og var veldig bekymret. Men da hun kom ut var hun helt gjennomsnittlig, ikke for liten i det hele tatt. 50 cm og 3600 gram.

De sier at hvis mor er høy, som jeg er, kan babyene klare å "gjemme seg", slik at de virker mye mindre enn de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...