Gå til innhold

Jentetur m baby til høsten ?


Bratsj

Anbefalte innlegg

Fikk skikkelig lyst til å ta en sjansebillett sydover med ungene når høsten kommer, september for eksempel.

Hvis det er billige billetter å oppdrive da, tenkte maks 2000,-

Kanskje det er flere som kunne tenke seg å slå følge, reise vi jentene med babyer og hvis dere har større barn også ?

Er så mye koseligere når man vet det skal være andre med barn man kan henge sammen med, og så kan vi jo hjelpe hverandre - det er mye som er litt komplisert når man reiser alene med barn, f.eks. noe så enkelt som å komme seg på toalettet når man er ute.

Er det en helt vill ide - eller hade det vært noe ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres jo spennende ut! :) menmå høre med sambo om jeg "får lov" heheh ;) stikke av garde med go'gutten hans :P

 

og hvor i syden hadde du tenkt deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest i bladet mamma (tror det var det bladet) om noen mødre som tok babyene med seg og reiste til syden...! alt går :) blir sikkert kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spennende ut!!! :-) Jeg lurer på jentetur til høsten, men da kan det hende at venninnene mine er gravide og det ikke blir noen tur (ingen av de har barn- og de skal visst snart begynne å prøve!) ...så dette her høres ikke dumt ut da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjempeherlig ut! Skulle gjerne vært med, men skal 2 uker til Malta med mannen min og Evelina i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...