Gå til innhold

Begynner virkelig å lure på om jeg er normal nå????


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Hmmmm....

 

Leste innlegget at de spiser alt de kommer over og lo så godt for meg selv nå. Så begynte jeg å tenke på ungen min og strøk magen min så begynte jeg å gråte av glede. Hva i all verden skjer det ??? Hormoner hmmmm...

 

Den størrste bh-en jeg har som passer nå ble ødelagt i går, den bare gikk i stikker på midten :) så store pupper har jeg fått.

 

Det er vel normalt at vi kan le og gårte om hverandre og håper det ikke er bare meg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke det er en her inne som IKKE har det sånn:)

 

Selv føler jeg med litt dum til tider, sitter omkvelden og plutselig så griner jeg en skvett, og i neste øyeblikk så ler jeg, og mannen sitter i stolen ved siden av og kikker dumt og lurer på hva som skjer. Som oftest har jeg ikke svar. Det bare er sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er også lettere ustabil i humøret, men mest at jeg ikke orker så mye fjas og tull, da blir jeg irritert. Jeg vil egentlig bare ha kos og at man er sånn god vet dere. Fjolling er jeg helt allergisk mot for tiden og blir bare grinete. Stakkars mann. Ikke orker jeg sex heller!! Huff, håper det gir seg, prøver virkelig å skjerpe meg, men er visst noe annet som styrer ja.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...