Gå til innhold

Dere som bruker lammeskinnspose :


Bratsj

Anbefalte innlegg

Hva har dere på barnet nede i posen nå ?

Veslemann har strømpebukse, body, tynn bukse og ulljakke - samt lue og sokker.

Synes dette virker som et minimum, han har ikke teppe oppi posen.

Men likevel blir han skikkelig svett etter en blund...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tok på lillemor body, bukse og ulldress og hun var skikkelig svett etter en liten blund. så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har på boddy,strømpebukse,fleez dress og lue og votter..... syns ikke hun er spesielt svett når hun våkner! jeg har også dyne over lammeskinnsposen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa ligger ute å sover nå i vogna. Har på seg body, strømpebukse, ullsokker, tynn ulljakke og lue. Ikke votter da hun IKKE ville i vogna i stad og reiv dem av seg. Det er lunt og godt nedi der. Henda er varme (var akkurat ute å kjente) Har bare vogntrekket over posen.

 

Ser kjempe godt ut å sove nedi der... kunne trengt det selv nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder fra Vestlandet (+9 i dag): bare tynne ullbody, bukse og lue. Svetter for det. Nå er jeg på utkikk etter en tynnere pose. Lodger sine ser kjempefine ut, noen som har det, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 grader.. hadde på gutten body, bukse+sokker (det er klærne han har på seg inne) og lue og en tynn jakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke posen nå, han blir alt for varm! Tror gutten min blir veldig fort varm da. I vinter har han ligget i den kun iført body, ullongs, lue og ullsokker. Likevel har han vært veldig varm når jeg har tatt ham opp.

 

Nå ligger han på skinn, men dyne på seg. Virker passende det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...