Gå til innhold

er det flere av barna her


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

som fortsatt har sjevt hode?

som ikke vil løfte/snu hodet når de ligger på magen..??

 

blir helt fortvilet jeg... jonathan vil rett og slett ikke snu el løfte på hodet.. han legger seg tilrette og sovner hehe oxo prøver jeg og få han til og snu hodet andre veien når han sover men NEIDA så han er temmelig skjeiv i bakhodet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille pudding har også en litt skjev måne i bakhodet.

Han valgte seg en favorittside (dessverre vår skyld, vi satte senga hans slik at han selvsagt ble liggende og se bare en vei, den veien ut i rommet hor vi var, og så glemte vi å snu den etter en stund)

Men han snur hodet begge veier når vi holder ham eller når han ligger på magen.

Og har heldigvis begynt å ligge like mye på andre siden når han sover nå, så helsesøster sa det ville rette seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi vil heller ikke løfte hodet når hun ligger på magen.åler seg slik at hun får tommelen i munn,også ligger hun å sutter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask er også skjev i hodet.. skikkelig måne på en flekk på baksiden, hehe... har nå satt vogga hans den andre veien, så kanskje det hjelper.. og så sitter jeg bare pa den "svake" siden når vi "prater".. så han er nødt til å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeborg har også en side som er klar favoritt..så er rimelig skakk i bakhodet, ja..;) Men prøver å alltid ha interessante ting og "samtaler" på "vondsida", slik at hun må snu hodet den vegen. Og det ser ut som det blir mer og mer greit for henne. Heller ikke særlig glad i å ligge på magen, og blir litt sint da.. Men løfter hodet mer og mer, ser jeg - selv om det ikke er så veldig høyt enda. Det kommer nok!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnus løfter IKKE på hodet når han ligger på magen! Han blir bare rasende sinna, og klager og hyler, med hodet PLANTA ned!

Men når jeg holder han så ser jeg jo at han kan holde hodet ganske bra nå. Så jeg orker ikke bekymre meg (om dette også).

 

Men nå slår han på babygymmen:)) Og det har jo din lille gjort leeeenge hvis ikke jeg husker helt feil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper å gå til fysioterapeut ang hodet...

Får en del triks og øvelser man skal gjøre...

Min sønn er blitt mye bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...