Gå til innhold

Noen som har begynt med mammaklær alt??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt en bukse, og lånt en.. men bruker noen av de vanlige også.

Er "bare" i uke 13, men er tredjemann dette så magen kom raskt! Har ikke kommet så raskt med de andre to!

Deilig å gå i mammabukser... men ser jo fort mer gravid ut!

Men, med de vanlige buksene ser eg bare feit ut. Så det er jo ikke så stas da!

Annonse

Jeg har også handlet litt.

Men synest mange av dem er små. Nå er jeg jo bare 12 uker på vei.

Mon tro om jeg får plass om noen måneder.....

For ikke å snakke om jakkene. Sann sett er det vell bra å være høygravid om sommeren og ikke vinteren.

Jeg kjøpte tre bukser i går, så i dag har jeg på meg dongeribukse. Er tre uker siden sist jeg gikk i dongeri... hehe. Er litt uvant da, jeg føler at buksen ikke henger oppe, men den går jo til langt over magen, så den ramler jo ikke ned. Blir vel vant til det, og etterhvert som magen vokser fyller jeg nok mer ut i buksen også.

Jeg bruker bare mammaklær. Venter nr 3 og synes selv jeg har fått enorm mage til å være 13 uker på veg. Har mye mammaklær fra de to forige svangerskapene + at jeg har kjøpt en god del nytt,

Har lånt bort så jeg venter bare på å få tilbake.

Er jo så deilig nå som det er bynt å bli litt vår ute, passer meg fint for jakka mi er bynt å bli trang =)

Jeg begynner å kjenne at det strammer litt nå, men har tenkt å bruke vanlige klær en stund til.

Foreløpig er det bare mine ledere som vet at jeg er gravid, sjefen min vil gjerne at vi skal ha på plass en vikarordning før vi sier det til mine medarbeidere (de jeg er leder for). Men det begynner å haste litt...

Tenkte å kjøpe litt vanlig tøy som ikke strammer rundt magen.

Begynte ganske tidlig med løsere bukser pga oppblåst og plagsom mage, men har en mammabukse jeg bruker nå. Er i uke 16 (15 uker fullgått) og synes det er deilig at ikke det klemmer.

Har SF mål på 14 bare, men vekten har flyttet seg på kroppen så magen og brystene har blitt tyngre :P

Annonse

Jeg er 15+6 i dag altså i min 16 uke.. jeg har brukt mammabukser i litt over en uke... men har enda ikke tenkt å begynne med mammatopper o.l.

jeg føler meg mye mer vel i mammabukser enn trange bukser m/knappen oppe.

Jeg har kjøpt min første bukse nå , på HM. Army bukse , litt tøff... MEN stoffet var tynt , og når jeg tok den på meg hjemme og satte meg ned på stolen så... au ! Tror du ikke at kronidiotene som har laget buksa har satt fire slike lange metallknapper (som i jeans) i baklommene på den !! Burde kanhende ha sett det , men allikevel ..Så nå får magen puste fritt , men rumpa er gul og blå . Jippi .

I forrige svangerskap gikk jeg for det meste i Leola Lee bukser for de har så lavt liv .. Gikk de til filler , så tror jeg skal kjøpe meg noen nye . Er større i dette svangerskapet enn i det forrige , så de blir vel noen mamma bukser til også .. men da skal jeg sjekke dem nøye først , hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...