Gå til innhold

hadde dere samboer/mann/kjæreste med på 1 kontrollen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

han var ikkje hjemme, å det var egentlig helt greit. Syns det er best å gå alene... Nå vil han absolutt være med til jm neste gang, og jeg har sagt til han at det er kjeeempegreier... selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å gå alene. Men men, bra at han engasjerer seg. Gla han var med på ul da, han hadde godt av å få inn i hue at han skal bli pappa... c",)

Annonse

Han har vært med på alle med ul. De som bare har inneholdt blodprøve el har han ikke vært med på.

Jeg fikk ul i uke 7,9 og 12. Tror han likte det veldig godt. Var helt med i forklaringene til legen :)

Tror ikke han blir med til lege eller jm. Men han sier han skal holde øye med helsekortet for hver gang.

Jeg har foreløbig hatt med min samboer på alt av kontroller, og han har sel ytret ønske om å få være med på resten også, selv om det betyr at han må ta seg fri fra jobb eller skole. Jeg tror det er hans måte å ta del i dette nå når han ikke kan kjenne eller føle noe på samme måte som jeg kan. I tillegg leser han veldig mye om svangerskap og ødsel og kan MYE mer om dette enn jeg. Syns bare det er flott at han finner måter å ta del i dette på=)og jeg er veldig glad for at han blir med med på kontroller og sånt for dersom han lurer på noe, så spør han legen min om det...jeg finner ikke ut hva jeg skal spørre om før jeg er ferdig på kontrollen, hehe

Annonse

Hei,

Jeg hadde med meg min på 1 kontroll hos legen og 1 hos jordmor. Han skal være med til jordmor og på ul. Men ekke no vits hos legen- hun har så dårlig tid og sjekker bare det hun må.

4april her

yeayh,ikke sååå lenge til da :o)

Planen er at samboern skal være med,men nå ser det dessverre ut til at han kommer til å være ute på jobb den uka...Skikkelig nedtur,og jeg vet ikke om jeg vil utsette ul heller......

Samboeren min kunne heller ikke være med på den timen

som var satt opp for UL-kontroll, så jeg ringte og fikk byttet..

Fikk time 2 dager FØR!! :)

Ring på mandag, splatten, og hør med dem om de har

time til deg uka før f.eks! Håper det ordner seg!

..nei, jeg hadde ikke med meg sambo på første legekontroll.

Ser ikke helt hvilket utbytte han skulle hatt av det

-men det er 'bænkers' at han blir med på UL! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...