Gå til innhold

Sånn tøygreie til å henge på en stol...link???

25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Husker det var en link om ett sånt tøystykke som man kunne henge på en stol til å ta med seg på turer der man ikke kunne ta med babystol.

Noen som husker linken???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

De selger de på Babyproffsen i Sverige til 229 sek, eller på Happyland (Svinesund) til 179 sek. Kjøpte en på lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger den på Alexi ja, jeg fikk min i posten i dag :o) Den virker kjempekjekk og tar veldig liten plass når den ikke er i bruk. Er noe dyrere enn de juli-mor nevner i Sverige, men har du ikke mulighet til å dra dit er internett kanskje løsningen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de babyproffsen i charlottenberg kanskje? Uansett var jo 400 litt mye penger, men det er jo dyrt å leve ;) Får se, men det er jo ganske umulig å dra til utlandet med babystol. Ikke alle steder som har babystol, enkelt å ha den så kjøper den nok :) MÅ HA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at 400 kr er ganske mye penger. I hvertfall når du ser selve stolen, det er jo et kjempeenkelt prinsipp med et langt tøystykke og to hekter til å koble sammen..... men det funker da, og det er jo det viktigste. Smart å ta med seg på tur siden den tar liten plass, og jeg tror nok at jeg kommer til å bruke den endel. Hverken svigers eller mamma har babystol, så da slipper de å kjøpe stoler som ikke kommer til å bli brukt såååå veldig mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...