25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Husker det var en link om ett sånt tøystykke som man kunne henge på en stol til å ta med seg på turer der man ikke kunne ta med babystol. Noen som husker linken??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Har ikke linken, men vet de selger de på Alexi.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mars 2007 okki takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Hei! De selger de på Babyproffsen i Sverige til 229 sek, eller på Happyland (Svinesund) til 179 sek. Kjøpte en på lørdag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 De selger den på Alexi ja, jeg fikk min i posten i dag ) Den virker kjempekjekk og tar veldig liten plass når den ikke er i bruk. Er noe dyrere enn de juli-mor nevner i Sverige, men har du ikke mulighet til å dra dit er internett kanskje løsningen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 14. mars 2007 har de babyproffsen i charlottenberg kanskje? Uansett var jo 400 litt mye penger, men det er jo dyrt å leve Får se, men det er jo ganske umulig å dra til utlandet med babystol. Ikke alle steder som har babystol, enkelt å ha den så kjøper den nok MÅ HA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 14. mars 2007 #7 Del Skrevet 14. mars 2007 Enig i at 400 kr er ganske mye penger. I hvertfall når du ser selve stolen, det er jo et kjempeenkelt prinsipp med et langt tøystykke og to hekter til å koble sammen..... men det funker da, og det er jo det viktigste. Smart å ta med seg på tur siden den tar liten plass, og jeg tror nok at jeg kommer til å bruke den endel. Hverken svigers eller mamma har babystol, så da slipper de å kjøpe stoler som ikke kommer til å bli brukt såååå veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 14. mars 2007 #8 Del Skrevet 14. mars 2007 Tror de har den på barnetrend.no også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå