Gå til innhold

har dere tenkt på navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jente navnet er klart, men guttenavn har vi ik tenkt på enda.

har fått mye negativ tilbake mld fra min familie om at navnet er utgått og

at det andre mye finere navn.

JEg bryr meg ik så mye, blir det en jente så skal hun hete Mariell, om de vil eller ik.

Da blir hun oppkalt etter sin oldemor og sin far, han er oppklat etter henne oxo.

Hun døde dagen før vi fant ut at jeg var gravid, så derfor vil vi bruke hennes navn.

Aner ikke vi enda, men finner vel ut av det før eller siden. Vi var trege sist og. Vi hadde valgt ut to guttenavn og fikk aldri bestemt oss før fødselen. Da vi fikk to dager på oss etter fødselen så ble det naturlig å kalle han det ene. Han passet liksom best til det ene:)

Annonse

ja, har tenkt mye på navn...

Jeg og samboeren min kommer alldri til å bli enige om navn hvis vi får en gutt.

Han skal absolutt kalle opp barnet etter bestepappan sin som heter Oddmund,, uaktuelt for meg. Har foreslått Odd Magnus i stedet da, men nei.

Blir sikkert Tonje hvis det blir jente da...

Navnene er klare :)

Jeg har bestemt guttenavnet, og sambo jentenavnet - vi begge fornøyde med valget den andre har gjort. Men selv om jeg har bestemt guttenavnet, og han jentenavnet, så håper han på lillebror og jeg på lillesøster :)

Skal foresten på ultralyd på fredag, så det blir spennende å se :D

Har så vidt begynt å tenke, men vi liker ikke samme type navn, så det er ikke lett..

Min mann har kommet med forslag om jentenavn, var i sitt vittige hjørne. Han syntes hun skulle hete Anne Helena, siden vi har Anna Helene fra før... Tror det vil bli litt vanskelig å holde tunga rett i munnen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...