Gå til innhold

hva er sivil statusen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er sammen med min drømmemann..hehe, vi har vært sammen i 5 år, og vi er forlovet....

Min kjære jobber også i forsvaret, men han jobber som flymekanikker..så han er ikke mye vekke:)

Jeg jobber som barn og ungdomsarbeider i en friluftbarnehage:)

Annonse

Jeg er forlovet med værdens beste samboer! :) vi har vært sammen i 4 år og skal gifte oss neste sommer. Hadde planlagt å gifte oss nå til sommern, men så ble jeg gravid gitt istedet :) Men det er bare supert! Siden jeg ikke vil gifte meg høygravid, venter vi til neste år :)

Jeg er anngangsfødende og vært sammen med verdensbeste mann i 7 år, og vært gift 4 1/2år:) Har en go en fra før på 5år:) Er selv 25 år og min mann er 31. Vi jobber begge innenfor helsevesenet. Er ikke helt sikker på termin, men noe rundt den 11sept:)

Akkurat som meg det:) Samboer og venter i midten av september. Jeg har en gutt på 5 fra før, men vært alene med han siden før han ble født. Samboer og jeg var nesten ungdomsskjærster, og nå endelid, det siste året+++har vi bodd sammen:) Gleder oss masse!

Samboere her:)

Vi har vært sammen i seks år, og har nå begynt å etablere oss, selv om jeg er stundent:)

Er forresten 22 år (23 om tre uker:) og samboer er 27 år:)

Så høyskolen må nok stå litt på vent i et års tid snart, vil jo være hjemme litt og kose med den lille når den kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...