Gå til innhold

Orker dere sex nå ... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to uker igjen til termin, og ser at et kjerringråd for å få igang fødselen er å ha sex. Jeg har vanligvis et godt sexliv, men nå - de siste ukene, er det så langt fra mine tanker, at det nesten er skremmende..

Mannen min synes det føles litt merkelig å skulle ha sex nå også, han er litt redd tror jeg...

Er det bare jeg som har det slik, eller ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 1 uke til menstermin og 2 uker til ultermin. og vi har sex enda.. det hadde vi sist også:) vi hadde sex også gikk vannet to timer etter det sist gang...... kanskje det skjer igjen, hvem vet(",)

Skrevet

Hadde sex i går, en stund siden sisst...var faktisk gangske ubehagelig, husker det var slik forrige gang også. Men fire dager før termin måtte vi bare prøve for jeg var så lei, vannet gikk samme natt, og fødsel morgenen etter.....men vi var begge inneforstått hva hensikten med den sexakten var...he he...

Skrevet

Nja...etter at jeg leste de innleggene her inne om at noen av jentene kunne kjenne hodet til babyen bare ved i stikke fingeren .... ja...nei..off.. da har vel ikke akkurat sex vært noe som har sittet i høysetet her hjemme. Fortalte det til samboeren min og vi har vel begge fått litt hetta. Stakkar den lille... for en start på livet liksom..

Nei er i samme båt som deg gitt...

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid hadde vi sex hele svangerskapet.. Noe mindre enn før, men jevnlig iallefall. Prøvde også sex på overtid for å starte fødsel uten hell..

Denne gang har det blitt fint lite ja. Pga min forliggende morkake tør ikke jeg å utsette oss for det rett og slett. Den type "stimulering" der oppe kan trigge kraftigere blødning for meg, og da holder jeg meg unna. Typen synes det er leit, men forstår det, og vi koser oss på andre måter nå.

=)

Skrevet

ar 23 dager igen til termin, men orker fortsatt sex, men typen vil ikke. han føler at det er en for mange, men han tvinger seg til det i håp om at fødselen skal begynne

Skrevet

Ja, det går helt fint. Vi har like mye sex nå som før graviditeten. jeg har 5 dager til termin.

Skrevet

neida, du er nok ikke alene! :)

jeg har 4 dager igjen, sambo vil gjerne prøve sex for å få igang fødsel.. men jeg har ikke lyst..

Skrevet

17 dager i gjen til termin.. og orker sex enno.. har d regelmessig men ikke like ofte som før.. men nesten...

Skrevet

Jeg har 11 uker til termin jeg, da, men vi har ikke sex. Håper på noen ganger til før fødselen, men mannen min synes ikke noe om å ha sex når jeg har stor mage. Kommer nok ikke til å ha noe særlig sex på slutten, nei, synes også det var litt "skremmende" å lese at man kunne kjenne hodet til babyen...

Skrevet

Vi har ikke samleie lenger, mannen min syns det er skummelt:)Han vil ikke ha sex før etter fødselen. Men vi gjør andre ting da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...