Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Spes om kveldene, kjenner det godt når jeg er i ro også på dagtid. Men jeg har jo fått sånn energi at jeg gjør husarbei og går tur++ og da når jeg setter meg ned så kjenner jeg disse murringene som jeg ikke har hatt før.+ mye kynnere (men det har jeg hatt lenge) Er det bare et varsel på at jeg skal roe ned? at jeg rett og slett er litt sliten? Har hatt det slik bare de siste dagene da. er 37+2
m@rie82 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 hei! dette er som regel tegn på at noe er i gang. men siden du er 37+2 tror jeg det er fint å roe litt ned kanskje. du kan jo ringe jm og spørre henne om hun mener at det er nødvendig å roe litt ned.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 ja, tror det er kroppens måte å si fra at den er sliten, jeg har også det slik på ettermiddagen og kvelden. uke 36, særlig når jeg har holdt på med fysisk aktivitet. c: men man blir jo veldig oppmersom på alle vonter på slutten og da, jeg har flere ganger tenkt...hm ...er det i gang nå eller?
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svar:) blir jo slik at man vil ha alt klart til babyen kommer og at alt skal være strøkent. Men i dag skal jeg ha en hviledag!! flere som er like langt og har det slik?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Ja e i veke 36+ 6:) Kjenner murring i mage å rygg ja. Og av og til har jeg så vonde kynnere at jeg ikke klare å stå oppreist,slik at jeg bare må sette meg ned å slappe av litt før jeg klare å reise meg. Å spesielt når jeg begyner å stresse rundt i huset,for å gjøre ditt og datt,så kommer de sterke kynnerene,så må slappe av ofte. For ja,man vil helst ha alt i orden før barnet kommer. Men jeg blir så fort sliten disse dagene att jeg klarer ikke å gjøre så mye husarbeid. Å det er veldig irriterende for jeg liker at ting er iorden hele tiden. Viss ikke klarer jeg ikke å slappe av helt av. hehe. Du får ta deg en hviledag ja:) - ha en god dag -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå