Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere nærmer dere slutten tar dere noen forhåndsregler for å unngå å ødelegge både seng og parkett med store mengder fostervann?

Legger dere noe beskyttelse i senga om natta eller bare lar dere det stå til?

Er ikke så lysten på å få en liter gugge ned i madrassen så jeg ikke har noen seng å komme hjem til..

Har vel ikke akkurat god tid til å tørke opp over alt før man drar til sykehuset heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg tenkte kanskje å legge noe i senga, vet ikke helt hva da.

å i sofaen,har akkurat kjøpt ny sofa til 11 000.. vil ikke ødlegge den....

d jeg tenker litt på er om vannet ikke går før jeg må dra, så går d i drosjen.... væææ!! (har ikke bil..så d blir taxi..)

vurdere å sette meg i en søppelsekk i drosjen...hahaha

ser jo for meg hvor blid den taxi sjåføren blir med bilen full av foster vann.... æsj....

noen som har noen råd?

hilsen meg!!!

Skrevet

kanskje vi bare kan legge noe plastikk under lakne???

hvis d ikke blir veldig ubehagelig da.....

hmmm...

Skrevet

Jeg har kjøpt et pvc laken og lagt på madrassen og hatt vanlìg laken over. Vil ha sengen min når jeg kommer hjem ja

Skrevet

Jeg har lagt babyens tisselaken under lakenet i sengen min. Det bør hjelpe litt iallfall.

Skrevet

Kommer til å legge et tisselaken under madrassen og et hånkle over i tillegg...

Skrevet

kommer til å kjøpe tisselaken, ikke bare for fostervann. men også for morsmelk kan gjøre madrassen våt når du soover. Har en søster som hadde det problemet.

Greit å slippe flekker på madrassen....

Skrevet

det har jeg faktisk ikke tenkt på, men takk for påminnelsen, kanskje kjøpe meg e tisse laken

Skrevet

Jeg tenkte på samme måten som dere i første svangerskap, stressa med at vannet "plutselig" kunne gå.Det skjedde aldri, jeg hadde hatt rier i 12 t før vannet gikk! Og noe annet jeg ikke visste var at det kunne dannes nytt vann igjen..og det gjorde det igjen og igjen..Bare ikke bli overrasket om det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...