Happy H Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Heisann Eg hadde desverre en SA i helgen.. veldig trist no, sidn d skjedde i uke 14.følte meg jo trygg og avslappa når eg va komt så langt..men sånne ting skjer desverre så no lure eg på om du kan se om vi blir fort gravid igjen?? Håper på d ikkje blir så lenge til. kjønn? Kor mange barn blir d på oss? Klem
Elastica Skrevet 20. mars 2007 #7 Skrevet 20. mars 2007 Hei vennen!! Forferdelig trist å høre...Har selv vært der ..og mistet etter uke tolv (ma) og husker det var ufattelig trist når man da gleder seg sånn og forbereder seg på et lite liv... Sender deg en stor trøsteklem og varme tanker!!! XXX XXX XXX Jeg får opp en liten jente på deg jeg og det virker som om du blir gravid etter sommerferien. Ønsker deg masse lykke til!!!
Happy H Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2007 tusen takk vennen min:) Godt å høre vi muligens slipper å vente så lenge før vi e heldig igjen! Det e som du sier veldig trist når en e komt så langt, nettop fordi vi då va begynt å glede oss og se frem til at d skulle komme en til.våre planer fremover va jo basert på d. Men no må vi bare se fremover!!!!=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå