Mollo 30 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 har mens murringer i magen så den kommer nok, men koffer kan den berre ikkje komme den dagen den skal og ikkje lure oss sånn....arrrrrrr......har hatt ømme pupper og murr i nokre dager nå...
vekten:) Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Ta en test så vet du med sikkerhet.Kan være at du venter en liten en vet du:)
3 blå Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Sist når jeg var gravid hadde jeg også mensmurringer, og trodde hele tiden mensen skulle komme. Jeg tok da en test en dag over mensen, og den var positiv. Denne gangen har jeg ikke nerver til å ta testen enda, hehe Føler også at mensen kommer hvert øyeblikk... Men jeg tenker, tar jeg testen nå, så får jeg mensen uansett. Venter jeg med testen, så kommer ikke mensen enda heller. Det er ikke planlagt, men vi blir veldig glad hvis det er en liten baby i magen Vi har egentlig blitt enig om å begynne å prøve etter påsken til neste år, så vi er ett år for tidlig ute... Følelsene sier både ja og nei. Åhhh, spennende Når skal du ta test?
Mollo 30 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 trur eg må la denne dagen gå før eg tester...vil ikkje bli skuffa..men det er som du seier at eg føler at mensen kjem heile tida.. kanskje i slutten av veka eg tar ein test om eg ikkje har fått mensen og eg klara å venta så lenge
prøvekluten+3små Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 hehhe,hadde jeg aldri klart!hadde d vært meg nå,så hadde jeg løpt sporentreks til apoteket i skrivende stund;o) mer nyskjerrig enn meg ska man leite lenge etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå