Gå til innhold

Juni: Veslas hjemmeside, noen som vil se?


Tita&Tage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefin siden Nanoliten, og ei veldig søt lita veitj, ja! Jeg ble også kalt Litol da jeg var liten, mamma er trønder ;-) Er hun født på overtid? Hun var jo kjempestor til å være jente på 6 mndrs-kontrollen! Faktisk like stor som tassen vår var på 8 mnåneders, hihi!

 

Vi har ingen nettside å skilte med - er litt sånn halvskeptisk til å legge ut bilder på nett etter alt skriveri om misbruk av private nettsider :-/ Kanskje jeg legger ut noen få bilder under nicket mitt her i våre album, da kan jeg jo si fra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og under nyheter er det endel bilder og filmer (med dato) som viser at snuppa faktisk er tidlig ute og at jeg ikke "legger på litt ekstra".

 

(hihi, klarte ikke dy meg. Slemme Nano!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er da ikke slem som påpeker det, blir jo latterlig når noen antyder at folk lyver om barnas utvikling her inne! Når det er sagt så er det faktisk veldig tidlig å stå allerede nå. Leste om barnets utvikling det første året i går, de FLESTE begynner å reise seg ved 10-11 måneders alder og man kan ikke forvente at barnet har reist seg opp på to selv før det er et år, så noen begynner altså senere enn dette også.

 

Snuppelurisen vår er den minste på barselgruppa, men til gjengjeld blant de to som er tidligst ute fysisk. Det er jeg glad for, for fy søren så kjedelig det er å få høre at han er så liten hele tida (han ligger innenfor normalvariasjonene på skjema bare så det er sagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nano, jeg ser at frøkna di har så mange fine strikka gensere. Blir helt misunnelig her. Er det du som har strikket eller har du snille foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt ei litta tulle:) sprek jente som vet hva hun vil??!:):) utforske utforske utforske:) de er bare så søte når de oppdager verden:) den blir jo bare større og større for hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere er til å ut på tur:) det ser så koselig ut:) vi er begge glade i å være ute, men har liksom ikke kommet så langt med mathias enda...dette fikk meg virkelig til å skjerpe meg:) tusen takk nano, nå blir det andre buller:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fotball gutt:) sååå blid og fornøyd gutt da:) hihi:) er dere fotball "idioter" begge to eller? grunnen til nicket tenkte jeg på?!?!:) jeg er fotball "idiot selv jeg altså...ikke no vondt ment med det:) bare litt gøy om det er flere enn meg her som liker fotball:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...