Gå til innhold

Hvor store er grøtmåltidene deres nå?


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gir ca 40 gram grøt på kvelden - tilsvarer en engangsporsjon. Han får grøt blandet med et halvt beger fruktmos. Vet ikke om dette er mye eller lite, men mini blir fornøyd med dette. Han er ganske stor da, 10 kg, så hvis gutten din er større/mindre kan det jo hende at han vil ha mer/mindre grøt.. Det er vel ikke noe fasitsvar siden de er så forskjellige disse små

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander grøten ut med ca 100 - 120 ml vann, bruker ca 6 skjeer pulver, av og til mer og av og til mindre :) og litt fruktmos om grøten er veldig varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian er en stor gutt, så vi bruker 5 toppede teskjeer...og så mye vann at grøten får en fin konsistens. Har også fruktmos i...da smaker den myyye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvor mye pulver, for jeg tar oppi vann først, ellers får jeg bare klumpegrøt. Bruker mellom 1,5 og 2 dl vann i hvert fall, så det er mer enn én porsjon. Får fruktpuré i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar også vann først og grøt så det blir passe konsistens.. men sjekket i går for å se hvor mye pulver det var og da laga jeg med 30 gram pulver da var det bittelitt grøt igjen til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...