Gå til innhold

Husarbeid... er noe forbannet dritt.


!Mia!

Anbefalte innlegg

Det stopper aldri opp. Synes man rydder den ene dagen og så ser det like jævlig ut dagen etter. Hybelkaninen formerer seg i superfart. Vinduene ser ikke ut... kjøkkenet flyter... og sambo har bursdag. Så føler at jeg må gjøre noe her.. men har ikke lyst. Never ending story!

Hadde jeg vært rik skulle jeg betalt folk til å rydde og vaske for meg, hehe.. men må vel gjøre det selv ser det ut til.. ergo jeg er ikke rik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og PS: Naboen har det alltid så forbannet ryddig... hvorfor er ikke jeg blitt laget slik at jeg synes det er festelig å rydde og vaske??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skriv æ å under på... å sku gjerne hatt hushjelp... Æ har mange ganga lurt på koffer det alltid må se så bomba ut hær... men mamma sa bestandi at æ mått finn mæ en mann som va rik og som va flenk i huset... han e nu ikke rik, men vi klar oss nu godt, men det der husarbeide va det værre med... han e det suveren tel å vask golv, men det skjer jo bærre tel jul :D

 

Nei, må vel snart slit mæ ut på kjøkkenet å få rødda der, sånn at æ kan bak brød... å SE kor løst æ har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKriver under på denne!

Jeg rydder hele tiden føler jeg. Det ligger alltid noe å slenger rundt om kring uansett hvor mye jeg plukker opp.

Har lenge tenkt tanken å få noen til å vaske her annenhver uke eller noe. kanskje trillepika til ungene eller noe, men jeg får aldri makka meg til det. Tror sambo hadde protester litt også:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ser rundt meg* - skjønner så godt hva du mener!!

Synes jeg gjør husarbeid hele tiden, men det tar ALDRI slutt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vennine beskrev det på denne måten til sin mann som er snekker:

 

Tenk om du hadde bygget hus og etter hvert som du slo spiker inn gikk det noen bak og dro de ut igjen:)

 

Syntes det er en fin beskrivelse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ang din ryddige vennine, har du noen gang besøkt henne uanmeldt?

er det like ryddig da?

 

min mann syns at det er rotete her hjemme,mens jeg syns det ser helt ok ut.

snubler ikke over noe,å sokkene er ikke fyldt med hybel kaniner,har rent tøy på,rene tallerken og bestikk.

 

man må bare senke standaren sin for rengjøring.

jeg er stoppet nesten helt å vaske på fredag/lørdag, for da er hele familien hjemme å roter som 10 ville pirater.

rengjøringen holder lengere hvis man vasker på mandag eller tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang de vinduene....de driter jeg langt etter....det er helt håpløst ¨å holde de rene når man har unger.

så jeg har en liten "huske regel" der...hvis jeg tror at det er tåke hele tia,så er det nok på tide å vaske vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til nordkvinne: Ja det er alltid ryddig hos henne. Hun har støv på hjernen og synes det er gøy å rydde og vaske... ser alltid ut som en bohus katalog hos henne..

Prøv å komme uanmeldt til meg, hehe... da blir jeg flau.

 

I går fikk jeg ryddet første etasjen... i dag er målet å rydde andre etasjen.. med hjelp fra min sønn som har togbane i hele etasjen.. den skal vekk.

 

Så skal badene vaskes... arg... pyton... Vinduen tar jeg ikke før regnet slutter.... foresten.. bilen ser like jævlig ut... den må også taes..

Mister humøret av alt som skal gjøres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...