Gå til innhold

Hei,hei -carina- ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere en strålende dag!!

 

Hilsen din hemmelige venn

 

 

hehe..... ble du nysgjerrig nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg fikk en tekstmelding av Hilde i går at hun hadde skaffet meg en hemmelig venn... Så nå ble jeg kjempenysgjerrig, ja!! Har klødd meg i hodet helt siden i går!!

 

Kan du fortelle meg en ting, da, er du en som har en hemmelig venn fra før av, eller må jeg gjette blant alle som er her og besøker juli-klubben? :o)

 

Nå holder jeg på å lage middag til min mamma, mens hun er ute og går tur med Karsten. I kveld skal jeg en liten tur ut på kafe med en venninne... Blir nok mer aktiv på DIB igjen når jeg kommer meg hjem igjen! :o)

 

Ha en riktig fin kveld!

 

Klem til deg du ukjente venn! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm... jeg er en nok bare en av de som er her og besøker juli sidene.... så du må nok gjette blant alle som er her...hihi .

 

Jeg har Ikke vært så veldig aktiv nå i det siste med innlegg å sånn, men er innom så og si hver dag :o)

 

Du skal få flere hint etterhvert...

 

Håper du får en fin kveld på kafe :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg får virkelig håpe på noen flere hint, for det var jammen ikke så lett å bli klok på... Da vi hadde en sånn opptellings-tråd så var vi vel borti 110 stykker innom her på siden! Og 23 er med på hemmelig venn... Så da har jeg nesten 90 stykker å velge mellom!! Pytt, det skal jo bli lett! ;o) Men det er jo litt spennende også, da...

 

Hva med deg da, har du fått noen venn da?

 

Det var forresten en kort tur på kafe. Karsten er ikke helt i form om dagen, lurer på om han sliter med tenner. Straks jeg gikk ut så hadde han begynt å sutre. Så mamma "tilkalte" meg etter litt over en time... Men jeg fikk da sett venninnene mine, i alle fall, om enn jeg ikke rakk å skravle så mye. Får ta det igjen om ett par måneder. Da ammer jeg vel ikke fullt så mye, blir kanskje lettere å få gått ut...

 

Ha en riktig fin helg, min venn! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...