Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Vil bare ønske dere en strålende dag!! Hilsen din hemmelige venn hehe..... ble du nysgjerrig nå?????
-carina- Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Heisann! Jeg fikk en tekstmelding av Hilde i går at hun hadde skaffet meg en hemmelig venn... Så nå ble jeg kjempenysgjerrig, ja!! Har klødd meg i hodet helt siden i går!! Kan du fortelle meg en ting, da, er du en som har en hemmelig venn fra før av, eller må jeg gjette blant alle som er her og besøker juli-klubben? ) Nå holder jeg på å lage middag til min mamma, mens hun er ute og går tur med Karsten. I kveld skal jeg en liten tur ut på kafe med en venninne... Blir nok mer aktiv på DIB igjen når jeg kommer meg hjem igjen! ) Ha en riktig fin kveld! Klem til deg du ukjente venn! )
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hmmmmmm... jeg er en nok bare en av de som er her og besøker juli sidene.... så du må nok gjette blant alle som er her...hihi . Jeg har Ikke vært så veldig aktiv nå i det siste med innlegg å sånn, men er innom så og si hver dag ) Du skal få flere hint etterhvert... Håper du får en fin kveld på kafe )
-carina- Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Hmmm... Jeg får virkelig håpe på noen flere hint, for det var jammen ikke så lett å bli klok på... Da vi hadde en sånn opptellings-tråd så var vi vel borti 110 stykker innom her på siden! Og 23 er med på hemmelig venn... Så da har jeg nesten 90 stykker å velge mellom!! Pytt, det skal jo bli lett! ;o) Men det er jo litt spennende også, da... Hva med deg da, har du fått noen venn da? Det var forresten en kort tur på kafe. Karsten er ikke helt i form om dagen, lurer på om han sliter med tenner. Straks jeg gikk ut så hadde han begynt å sutre. Så mamma "tilkalte" meg etter litt over en time... Men jeg fikk da sett venninnene mine, i alle fall, om enn jeg ikke rakk å skravle så mye. Får ta det igjen om ett par måneder. Da ammer jeg vel ikke fullt så mye, blir kanskje lettere å få gått ut... Ha en riktig fin helg, min venn! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå