Gå til innhold

HYPATIA !!!!


Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære! Jeg er her! Er du helt sprekkferdig nå... tenker det blir deilig å bli ferdig nå... Håper du ikke har hatt flere helseplager?

Jeg er 9+0 i dag (egentlig 10+0 etter mine egne beregninger, men ultralyden var ikke enig). Formen er fremdeles ikke helt på topp, jeg er trøtt, kvalm og ukonsentrert, men litt mindre enn for bare en uke siden. Har neste ultralydtime på fredag, så da vet jeg mer. Håper alt er i orden. Vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal takle det om det skjer noe mer nå.

Sender gode tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått UVI nå da. det er mindre behagelig. Skal til akupunktør i morgen, og hun skal prøve å sette meg i gang. Har hat 3 modningsbehandlinger, og fått klarsignal fra JM og sykehuset. Så får se om det skjer noe da.. Blir spennende. Masse lykke til på UL. gi lyd fra deg da...

 

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Får håpe akupunkturen virker, har stor tro på det der. Hvis ikke får du holde ut. Snart har du babyen din i armene - heldiggris!!! Klart jeg gir lyd fra meg ettter ultralyden, men skal på hyttetur omtrent direkte etter sykehusbesøket (nå igjen, I know), så det kan hende jeg ikke rekker å legge inn noe innlegg før på søndag. Det vil si, er det dårlige nyheter, kan det hende det ikke blir noen hyttetur... LYKKE TIL, om jeg ikke hører fra deg før etter fødselen, jeg sender gode tanker og oppmuntring! Det er bare en vei - ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa.. jeg turte ikke å la akupunktøren sette meg i gang jeg.. Fikk helt hetta. nå vil jeg ikke ha han ut lenger.. huff og huff. Skikkelig redd er jeg.

Har du vært på UL?? Tenker bare så mye på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra, hurra, jeg har et levende vesen i magen som kan sprelle og danse og vinke!!!!! Stakkars deg som er så redd, kroppen er kanskje ikke HELT klar enda? Slapp av og få masse søvn og hvile, det blir det mindre av etterpå vet du!! Han kommer når han kommer, dette klarer du!!! Heia Circe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk du er så søt..

Så fint at alt gikk bra i dag. Jeg sa jo at det kom til å gå bra med deg.. Ordner seg alltid for snille jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, brems litt i svingene, jeg er jo ikke 12 uker ennå... Hvordan går det med den snart fødende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men det er du snart. og dette går bra! Det må du bare ha troen på..

 

Jo den "fødende" sitter her og får ikke sove grunnet noen magesmerter. Hvilket jeg antar er luftsmerter. hehe. kjedelig. og så har jeg en skikkelig halsbrann.. Aaaargh.. hater det der... jeg som bare har lyst til å sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...