Gå til innhold

Desember: Min gode kosegutt

Anbefalte innlegg

Åhh, han er så herlig og kosete. Noe helt annet enn storesøsteren.

Når han er på stellebordet om morgenen eller kvelden, og jeg gir han en kos, så tar han rundt halsen min med den ene armen og en rundt hodet, slik at hånden ligger i bakhodet mitt og så koser han med håret mitt. Sånn kan han kose leeeeenge med meg. Det er bare så deilig og kose med han. åhhhh, for noen gode kvelder vi har. I uka er det bare kveldene jeg steller han.

Ha en flott dag da damer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8619447-desember-min-gode-kosegutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så deilig. Hans Marius er også veldig kosete innimellom. Men nå for tiden er han en skikkelig hissigpropp. Sikkert pga hjørnetenner og sykdom. Men han er en tålmodighetsprøve av og til. Da er det ingen ting som er bedre enn de små armene som legger seg rundt halsen og et skikkelig smask på kinnet

Hermine og e bare den største kosejenten.. elsker å sitte på fanget og kose, gjerne putle med noen leker mens ho sitte der:)

Når ho ska sove om kvelden kosa ho seg ned i sengen med masse bamser rundt seg, og når vi sjekka ho om kvelden før vi ska sove ligge ho som oftest med ole brum i armkroken og tussi oppå ansiktet:)

Når ho e trøtt ska ho kose skikkelig inntil og nokken ganga virka d som ho ikkje kan komme seg nærme nok.

ja vi får nyte d så lenge d vara:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...