Gå til innhold

vekten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere til nå i svangerskapet? Jeg er i uke 35,og har lagt på meg ca 10kg. Var på kontroll i går,da hadde jeg gått ned et kg.Legen likte ikke dette,og skal sende meg på ultralyd.Er det andre som har plutselig gått ned i vekt så sent i svangerskapet? Ble litt bekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, håper det går bra! Kan jo hende du bare har tatt av et kg fett på deg selv, hvis du har hatt litt dårlig matlyst eller noe. Jeg er i uke 35 (34 + 1 ) og lagt på meg 10 kg jeg også.

Skrevet

31+3 og lagt på meg ca 6 kg. En kg fra eller til trur jeg nok du ikke trenger og være bekymret over. Men alltid greit og få sjekket det opp. sikkert bare vekstkontroll av den lille. <

Skrevet

Jeg går inn i uke 35 i helgen , og er oxo gått ned i vekt...men tror det er pga jeg har vært syk. Har ligget med influensa, oppkast, bihulebetennelse og luftveisinfeksjon, og matlysten har ikke vært på topp de siste 14 dagene.

Skal til legen i morgen, og får muligens extra ul pga magen ikke vokser... Kan jo være lite fostervann, eller at ungen ikke får nok næring. Sf-målet mitt forrige uke var bare på 27 cm....Har fulgt kurven helt fint til nå i sv.skapet, men så plutselig bare stoppet veksten helt...

Skrevet

Jeg er i 38 uke og opp 11 kg. har gått opp jevnt og trutt hele tiden.

Skrevet

jeg var hos jordmor i uke 33, hadde til da gådd opp 14.2 kilo:)

Skrevet

jeg hadde samme greia som deg med første mann, og ble sendt på sjekk, men alt var som det skulle. og nå er jeg i uke 39 med nr to, har vært akkurat likt på slutten denne gangen og, men alt er som det skal. noen går ikke opp så mye på slutten, sånn er det bare.... ikke noe å bekymre seg for :)

Skrevet

har lagt på meg 10 kilo...

Skrevet

Eg er i uke 39, og har gått opp 16 kg, har gått litt opp og ned.

Men det er fordi eg overdriver matinntaket, og er gal etter søtsaker.

Så de gangene eg spiser ordentlig (lite men titt) Så går eg raskt ner.

Men eg nyter det mens eg kan, for etter påsken kan eg bare glemme å overdrive. Da er det sunn kost og mye aktivitet.

Så det er av egen "dumhet" /vilje at eg har lagt såpass mye på meg, for det er absolutt ikke nødvendig med så mange ekstra kg som flere vil ha det til. Men så kommer det jo ann på hvor stor en er før graviditeten.

Det høres sikkert tåpelig og barnslig ut,. Men eg nyter det mens eg kan :o)

Skrevet

Nei å nei,, Her har eg klart å lese feil på hovedinnlegget.

Beklager.

Hva tid skal du inn til ultralyd?

Skrevet

37+6 å ha lagt på meg 13 kg.. mest de 3-4 siste ukene..

Skrevet

var på kontroll igår i 38 uker og har gått opp 19,5kilo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...