Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg skal straks kjøre Emma i barnehagen, så skal jeg til mamma og planlegge resten av brylllupet, og så skal jeg male og demontere resten av kjøkkenet, Så blir nok ingen tid her i dag heller... snufs... Dere får alle ha en kjempe flott dag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk :-) Jeg sku faktisk ønske at jeg hadde noe å henge fingrene i roe en liten stund... Du får nå ha en flott dag du å ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Skulle ønske jeg også hadde et bryllup å arrangere, men skjønner at det er stressende da.. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 14. mars 2007 #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Du får nok kikket litt innimellom, ser du! Idag har jeg malefri! Men har istedet vært på sykebesøk hos en tante:( Så dagen er faktisk litt trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Hvordan går det med tanta di? Får håpe hun blir fort frisk da! Er hos mamma nå, rakk å snike meg inn her før jeg skal hente snuppa i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Min kjære tante har akkurat fått beskjed om at hun har kreft:( Så vi venter på beskjed fra spesialistene om videre behandling. Jeg håper selvfølgelig at hun blir frisk, noe annet ville være utenkelig! Vi får holde motet oppe, for hennes skyld, og for vår egen. Der ser du, du rakk å kikke innom idag selv om du skulle gjøre masse! Og snekkeren har kommet hit, jeg lager middag til han - god kompis, må ha middag, da vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå