Gå til innhold

Terninkast 6!!


Vestlandske meierier A/S

Anbefalte innlegg

wow sier bare jeg;) mange barn gitt:) kosli da! Ser at jeg må slutte å bekymre meg for hvordan det skal gå med tre barn....!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*smiler bredt* Hehe, mange barn her i huset ja, livat så det holder... Men er bare mine 5 som er hjemme hver dag da, de tre bonus-ungene er her bare annenhver helg, ferier og når de har lyst sånn ellers.

Og de gleder seg stort til mini'n kommer alle sammen...

 

Vet du, det er ikke så mye jobb som det høres ut da... Er mer moro enn jobb egentlig, men jeg har rutiner på "alt", så det meste går på skinner. Tror det er der hemligheten ligger, jeg prøver å unngå stress...

Står opp klokka kvart over 6 hver morgen, vekker ungene klokka 7, og alle er i bilen, ferdig spist, påkledd og klare for skolen klokka 8.

 

Er moro med masse unger, men den lille i magen er krona på verket, da er det stopp!

 

Så du venter turbo nr 3? Det klarer du så fint at, hvor gamle er de to eldste dine? Her i huset er ungene 17, 13, 12, 10, 8, 8, 6 og 3 år.... 6 gutter og to jenter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er nok noe med å ha rutiner på tinga...:)

 

Har to gutter jeg da, en på 5 år og en på 8 mnd, skjedde litt før vi hadde tenkt denne nr tre da, men går nok fint det og!!:)

 

satser på at prinsessespira har klort seg fast for nå er det stopp.( sier sambo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tror du du skal ha jente? Jeg tror jeg skal ha jente... blir moro å finne ut av.. om 7 mnd tid...

Er stopp her og med den lille som nå er på vei.. Alle ungene vi har er fra tidligere forhold,så vi hadde bare ønske om å få ett "kjærlighets-barn" vi...

Blir ikke stor alderen mellom de to yngste dine da, de kommer sikkert til å få stor glede av hverandre...

Du har vel termin i begynnelsen av november du eller? Jeg har termin 20 oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har blitt spådd jente, og det var så mye av det andre i spåinga som stemte at jeg har litt tro på det;)

 

Men blir glad uansett, så lenge barnet er friskt!!:)

 

Ja har foreløpig termin 4 november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd jente? stilig, så lenge mye av det andre stemmer og så ville nok jeg og trodd litt på det... Selv går jeg etter mage-følelsen jeg, har stemt med de 5 andre, så jeg er litt spent om jeg tipper rett igjen.

Men kjønnet spiller ingen trille her heller, har både rosa og blått på loftet, er bare moro å synse litt, hehe. Gubben sier han tipper det blir en baby, og påstår det ser ut til å bli en diger en--- makan til frekkas...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...