Gå til innhold

Masssssssssseee babystöv!!!!! **************************

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er sá glad sá glad i dag!! :-) Var ikke helt sikker i gár. var jo to streker der, men kunne liksom ikke tru det. MEn i dag- klokken 06:45 , för mannen min dro pá jobb tok jeg en ny test- og det var jo to streker der i dag og!!!!! :-)

sá her kommer masse babystöv til dere alle og önsket om at dere alle snart fár spiren til á sitte!

klemmer fra Anita

Babystöv***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8619244-masssssssssseee-babyst%C3%B6v/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hehehehe

sitter á titter pá testene hele tiden- kanskje streken forsvinner...??! Men neida. den er der den! :-))))))

Dere er en flott gjeng her inne! sá jeg blir nok hengende her en stund til ja... har flere jeg ma´vente pá her inne!! :-))

lykke til med pröving, kosing, testing...!!

klemmer fra Anita

Gratulerer sååååååååååååå masse :o)))))))))))))))))

Det er så mange fantastiske følelser å være nygravid! Kos dere masse!Og som en annen skrev lenger oppe....måtte du få et fullstendig plagefritt og nydelig svangerskap!

Så sees vi kanske på en av trimmene....tar imot babystøv med åpne armer!

Klem fra

åååååååå så heldig dere er....gratulerer sååååååååååå masse..jeg suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger til meg masse baby støv...tror jeg trenger det,for her kommer det ingen spire enda.

stooooor klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...