MillaMia Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Dette er min første dag her på 3. trimester. Har sneket meg innom et par ganger, men nå kan jeg være her med god samvittighet! Tiden går fort ja, det føles som i går at jeg flyttet over til 2. trimester;=)
oss2=3,snart 4 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Velkommen:) Har ikke vært her så veldig lenge jeg heller.. tida går kjempe fort! Er jo bra tegn det! Et tegn på at man ikke har for mange plager og at man trives i situasjonen man er i! Koselig tid fremover. Kan ikke annet en å smile =)
MillaMia Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Jepp, du har rett. Og i dag har jeg bursdag! Jeg flyttet inn til 3. trimester på bursdagen min. Så morsomt!
MillaMia Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 TAKK!!!!! Er det ikke rart, når man er mor selv er det sjelden folk husker bursdagen din. Da er det barna som er i fokus. Kanskje like greit;=))
oss2=3,snart 4 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Ja kanskje like greit Jeg passet på å nyte julen, for neste år blir det vel nesten ikke pakker på oss lengre:) Hehe! Men det gjør ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå