oss2=3,snart 4 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Idag er jeg skikkelig surrete. Føler meg svimmel og kvalm.. Er det pga svangerskapet eller er det kanskje vanlig omgangsyken? Føler meg litt ør i hue og svimmel liksom, hva kan det være?
shayan_jente_04.04. Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 si det. sånn har jeg oxo vært....legen sir at det er ungen som presser mot magesekken......
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 det kan være mange ting som: - for lite jern - lav/høy blodtrykk - drukket for lite vann - influensa på vei( får vi håpe atdet er ikke denne)
oss2=3,snart 4 Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Blodtrykket har vært fint hele veien.. Og vann drikker jeg mye av, i alle fall når jeg er på jobb! Men nå sitter jeg jo bare å surrer her på jobb.. Mulig jeg går hjem å slenger meg litt, eller er det pinglete?
Gutt nr.3 "FØDEKLAR" Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har også det sånn i perioder, får det vanligvis 2-3 ganger for dagen og det varer 10-30 min. Jeg blir helt ukonsentert, klarer ikke å fokusere om det jeg holder på med, eneste trøst er at det gir seg etter en stund. Det beste for meg når det pågår har vært å legge meg ned på siden en stund. Men det er ikke gjennomførbart på jobb. Tror nok at det har sammenheng med at babyen presser på noen nerver eller noe.
Mai-mamma! Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Jeg var sånn i flere dager i forrige uke og det var veldig ubehagelig. Man blir jo ekstra bekymret når man har en liten baby i magen. Jeg snakket med jordmor og hun trodde jeg hadde lavt blodtrykk.selv om jeg hadde vært på kontroll 1 uke før og det var normalt da. Hun fortalte at det kan svinge veldig i svangerskapet. Gå hjem fra jobb og ta det med ro så går det nok over skal du se. God bedring!
2 barnsmor 81 Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 jeg får det sånn med en gang jeg glemmer å ta jern-tablettene mine, har ikke spessielt lav blodprosent, men er veldig var for å få for lite jern, tror babyen er gangske grådig når han forsyner seg...c:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå