Gå til innhold

svimmel..hvorfor det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg skikkelig surrete.

Føler meg svimmel og kvalm.. Er det pga svangerskapet eller er det kanskje vanlig omgangsyken?

Føler meg litt ør i hue og svimmel liksom, hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det. sånn har jeg oxo vært....legen sir at det er ungen som presser mot magesekken......

Skrevet

det kan være mange ting som:

- for lite jern

- lav/høy blodtrykk

- drukket for lite vann

- influensa på vei( får vi håpe atdet er ikke denne)

Skrevet

Blodtrykket har vært fint hele veien..

Og vann drikker jeg mye av, i alle fall når jeg er på jobb!

Men nå sitter jeg jo bare å surrer her på jobb.. Mulig jeg går hjem å slenger meg litt, eller er det pinglete?

Skrevet

Jeg har også det sånn i perioder, får det vanligvis 2-3 ganger for dagen og det varer 10-30 min. Jeg blir helt ukonsentert, klarer ikke å fokusere om det jeg holder på med, eneste trøst er at det gir seg etter en stund. Det beste for meg når det pågår har vært å legge meg ned på siden en stund. Men det er ikke gjennomførbart på jobb. Tror nok at det har sammenheng med at babyen presser på noen nerver eller noe.

Skrevet

Jeg var sånn i flere dager i forrige uke og det var veldig ubehagelig. Man blir jo ekstra bekymret når man har en liten baby i magen. Jeg snakket med jordmor og hun trodde jeg hadde lavt blodtrykk.selv om jeg hadde vært på kontroll 1 uke før og det var normalt da. Hun fortalte at det kan svinge veldig i svangerskapet. Gå hjem fra jobb og ta det med ro så går det nok over skal du se. God bedring!

Skrevet

jeg får det sånn med en gang jeg glemmer å ta jern-tablettene mine, har ikke spessielt lav blodprosent, men er veldig var for å få for lite jern, tror babyen er gangske grådig når han forsyner seg...c:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...