Gå til innhold

Tæssejenta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er din hemmelige påskevenn:-) Håper du har det bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det bare bra vettu:) Du da? Så spennende dette:) Hvem er du da mån tro?? :)

Skrevet

Jeg er bare meg jeg:-) Vil ikke gi for mange hint riktig ennå:-) Skal holde deg litt på pinebenken! Kan du ikke fortelle hvilken musikk du liker for eksempel? Og farge? Og lukt?

Skrevet

Hehe, ja jeg kan vel ikke bli utålmodig riktig enda:) Musikk ja.. Liker egentlig det meste.. bortsett fra danseband og hard rock da:) Av farger går det mye på limegrønt eller orange for tiden.

Skrevet

Nei du blir nok pent nødt til å være litt tålmodig ja:-) Tar ei lita stund før jeg får sendt hemmeligvennting til deg:-) Men det kommer!

Tørr ikke si for mye enda:-)

Skrevet

Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet:) Har ikke fått sendt noe til min hemmeligevenn enda jeg heler.

Skrevet

Hei hei:-)

Ville bare ønske deg en fortreffelig helg:-) Håper du har deilig vårvær! Det har vi.-)

Skrevet

Takk for det! Har hatt deilig vår vær hele uka, men i dag er det overskyet og surt ute..:( Får håpe det blir bedre i morra:)

God helg til deg også, kos deg i vårværet! :)

Skrevet

Vi fikk litt snø igjen idag vi:-( Men sola skinner heldigvis nå:-) Må vel ut en tur å trille! Vi snakkes:)

Skrevet

Da er helga snart ferdig den gitt! Håper dere har kosa dere. Hatt besøk?

Skrevet

Hatt masse besøk ja:) Koste oss i skogen i sola i går:) Var på tur med tre barnevogner:) gikk bra det også. Snø ja.. Huff. Får håpe jeg ikke ser mer til den i år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...