Gå til innhold

tullebaby assååååå!!!


sjettejuli

Anbefalte innlegg

lys våkne klokka 4, faktisk. Fikk mat i min seng men nekta å sove videre. Krabba rundt og ropte og hyyylte når jeg prøvde å holde henne nede og i ro for å sove. Hun la seg jo 20 i går (19 til vanlig) og sov altså til 04. Nå leker hun rundt og tøyser, mens jeg sitter som en narkoman og ser på frokost-tv. Er det dette vi kommer til å savne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det må være frustrerende ja. Da jeg nattammet, tok jeg henne opp i senga om hun våknet og var lys våken så tidlig. Jeg døsa i senga, mens hun romsterte, prata, pelte meg i nesa, munnen og øynene, men hun sovnet stort sett etter en halvtime eller så. Terskelen er imidlertid HØY for å gjøre det nå som jeg ikke nattammer. Da klager jeg heller over å måtte stå opp klokka fem! :-)

 

Du finner sikkert sovetips i Ikea-reklamen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare ment som en morsomhet det siste der, altså, men det er sikkert ikke så morsomt nå som du er ganske trøtt, stakkars. Må beklage på forhånd om det ikke var så morsomt å lese, bare jeg som slenger ut ubetenksomme morsomheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke gøy når de små skal opp sååå tidlig. Jeg er heldigvis heldig siden snuppa mi ikke vil opp før kl 06.30-07.00. Jeg har imidlertid merket at hvis hun legger seg senere enn hun pleier, så våkner hun ofte før. Høres jo helt ulogisk ut, men sånn er det bare :o) Får håper det blir bedre til natten igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...