Gå til innhold

Lite symptomer - normalt? 6 uker.


Trixie skal ha nr. 2

Anbefalte innlegg

Jeg er nå ca. 6 uker på vei. (termin 10.11.2007) Bortsett fra 3 positive graviditets-tester og litt ømhet i korsryggen og små uvanlige blødninger, har jeg ingen symptomer...Ser av innleggene har at det er mange som både har blitt kvalme, fått mage og som allerede har fått dilla på diverse mat...Jeg blir nesten bekymret fordi jeg ikke har noen symptomer..Har alltid trent ganske mye og presset kroppen, lurer på om det er forklaring på at jeg ikke får noen vondter..? Eller er det bare tidlig? Noen andre på 6 uker som har det slik? Jeg bør vel egentlig bare være glad til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Iddi!

 

Vi er omtrent like langt på vei. Jeg har termin 6 eller 7 november. Jeg har heller ingen symptomer bortsett fra 4 positive tester tatt i løpet av de siste 2 ukene. I mitt forrige svangerskap hadde jeg heller ingen symptomer. Så ikke bekymre deg. Du er bare heldig!!!!

Lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker i dag og de symptomer jeg har nå er vonde bryster og vondt i magen + stikk (mye bedre nå enn i forrige uke) og trøtt trøtt og trøtt igjen.

 

Jeg vil gjerne ha flere symptomer men tok en test i går på jobben og den ble positiv før jeg fikk tisset på den hehehe så jeg er nok gravid :)

 

VI får være glad vi ikke er døds kvalme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...