Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Dere som er vant til å kjenne på livmortappen, hvordan kjennes den ut når dere fant ut at dere var gravide.... Er så fryktelig spent. Selv nærmer jeg meg IKM men kjenner ingen forskjell, så jeg lurer på om alt håp er ute
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Du skal IKKE fikle med livmortappen hvis du tror du er gravid. Dette kan fremprovosere abort.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Hei Jeg synes tappen kjennes litt mer lukket en vanlig, er 4+5. Jeg har ingen tro på at det er skadelig å kjenne på den så lenge man er ren på hendene. Aborter skyldes genetiske feil hos fosteret. Man har jo tross alt sex når man er gravid, da skulle man vel forby det og .............
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Min er myk utenpå og hard inni på en måte. Var sånn jeg fattet mistanken. Er 5+3..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg sjekket pa ikm dagen. Hadde ikke sjekket tidligere, sa jeg tolket den som apen og trodde derfor at jeg ikke var gravid. Det viste seg senere, etter at jeg hadde lest litt mer, at den kan vare lukket selv om det er en liten "dump" som gar innover. Litt vanskelig a forklare, men min var, i likhet med hun over, myk utenpa og hard inni. Det viste seg i hverfall at jeg er gravid:) Lykke til HI!
Nr4? 💓 Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Klarer dere å KJENNE livmortappen??i alle dager,det har jeg ikke ¨ått med meg at en kan gjøre selv!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Hei fremtida.. livmortappen var vel det første som gjorde meg usikker på om jeg var endelig blitt gravid. .. kjente at den var mer bøyd bakover.. og fikk nesten ikke til å kjenne på tuppen av den da den lå langt bak mot ryggen.. hvit utflod og mer trang .. (unnskyld) detaljer.. tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå