lavero Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 kraftig influense her..sinnsykt vond i halsen,helt grusomt!! håper det snart går over...skulle ikke vert lov å vert syk når ein er høygravid... 36 uker på vei...nok syting:) hold dere friske jenter
2blånisser Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er også blitt syk, m masse tørr hoste. Slitsomt! Er 32 uker nå, så er ikke høygravid og syk. Men føles sånn.. God bedring!
SolMåneStjerne Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 ja huff melder meg inn i klubben her jeg, er så tett i pappen,hoster å har ikke stemme igjen vettu, merker at jeg ikke orker noe nå, er 36 uker i dag, håper det blir borte snart. GOD BEDRING JENTER=)
Frk. Vable Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 jeg er nettopp blitt frisk fra influensa og hadde det fælt!! Så føler med deg... Hadde det skikkelig vondt og hostet endel og fikk masse vonde kynnere. Heldigvis blir det jo bedre og bedre for hver dag! Avsluttet dritten med bihulebetennelse, men nå er jeg så og si frisk igjen. Bare litt forkjølelse igjen. (2 og en halv uke senere).. Bare husk å slapp av mye, og ikke ta deg ut for tidlig, da er det lett å få "tilbakefall"... Drikk mye vann og sug på halstabletter! God bedring, misunner deg/dere ikke!!!
millamor:)) Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Hiver meg på her jeg oså..... er i uke 32. Influensa med feber, vond hals, hoste tett i nese og ører og div. Går på 11. dagen nå og holder på å bli sprøøøøøøøø........ God bedring jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå