Gå til innhold

Nå er det snart 9 måneder siden jeg tilhørte her inne (kunne jo nesten ventet nr. 2 om ikke så alt for lenge...)

Gjest

Anbefalte innlegg

Men det gjør jeg ikke - og godt er det (synes nå jeg...!)

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver, men gjør det allikevel... Jeg husker at jeg synes det var litt trist å fortalte BIM fordi jeg likte meg så godt her inne... Tok meg lang tid før jeg vendte meg til DIB, men hver gang jeg titter innom her er det hele ganske merkelig, og jeg kjenner ikke igjen noen nick! Alle som var gravid når jeg var gravid (som jeg hadde kontakt med...) har jo fått sine - og de fleste av de barne nærmer seg et år....

Det er så utrolig hvor fort tiden går. Jenta mi er snart 1 år gammel, og når jeg ser tilbake virker det som om jeg nylig var ung og gravid, og gruet meg veldig til hva jeg hadde i vente... Når jeg kommer inn her finner jeg meg selv i å bli forbauset over de unge og gravide! Jeg hadde riktig ikke forventet meg at -91 barna skulle komme inn allerede! Jeg ser på dem som så unge... MEN, jeg var da like gammel når jeg fikk jeg og? Hvert fall sånn ca... med tanke på at jeg er født så sent på året... Men, de virker så unge for meg allikevel... Kanskje jeg har vokst meg gammel!

Det virker rett og slett så fjernt, gravid verden! Nå har jeg jo ikke hatt noen som har okkupert hver krik og krok på snart 9 måneder... Jeg savner det litt, mens jeg på samme tid ikke gjør det... Har vært tøft å bli mamma, og klare seg med skole og alt! Mange våken netter! Ja, man kan vel spørre seg selv hvorfor jeg er oppe klokken 4 når jeg har skole derpå? Jo, har vel egentlig nesten blitt en rutine med månedene, med tanke på at jenta mi virkelig ikke liker å sove om nettene...

Men nå babler jeg egentlig veldig mye... Tenkte bare jeg skulle titte innom og ønske dere alle masse, masse, masse lykke til med tiden dere har fremfor dere! Det er veldig skummelt, men på samme tid en veldig deilig-skummel følelse... Det er tøft å være mamma, men jeg er sikker på at hver eneste en av dere skal klare det bra...

Har jeg klar det og klarer jeg det - så klarer alle det!!

Masse lykke til!

-Sunniva:)

Fortsetter under...

Ikke sant, Riga!! Hehe... Men jeg skal gjøre alt i min makt for å ikke komme uplanlagt tilbake... Ikke ennå hvert fall! Men jeg synes det er godt at du er oppe så sent om nettene og slikt..... For da har jeg alltid en samtalepartner:D Har du funnet ut mer om når din egentlige UL er eller?

Annonse

Ja, jeg gjør det! Nei, går ikke en yrkesrettet linje, jeg går dans... Men, jeg går klassen over hva jeg skal pga. skole i utlandet og slikt:) Så føler meg egentlig året eldre enn jeg er, da jeg lever litt slik:)

Gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...