Sistemann i magen <3 Skrevet 14. mars 2007 #26 Skrevet 14. mars 2007 Kommentaren min var til anonym over meg... jeg skjønner at du er lei deg for det som skjedde og du skriver dette fordi du faktisk ser alvoret i situasjonen. Jeg forstår deg så utrolig godt, fordi jeg har sett dette gjennom mamman min sine øyne gjennom mange år.. Og jeg vet hvor vanskelig det er å stå alene, og skulle bygge opp livet sitt alene med to små barn. Jeg har sett både frykten for å gå og frykten for å bli.. Men jeg har også sett hvor bra livet kan bli når man tar det valget.. Men akkurat nå valgte jeg å se det fra barnas side,siden ingen snakker for dem.. Og der har jeg 1.hånds opplevelser selv... Det ødelegger så enormt mye for barnas fremtid, skolen,venner,følelseslivet osv.. man blir så enormt preget av å vokse opp i et alkoholisert hjem.. Ikke bare alkoholen, men kranglene og utryggheten ved å aldri vite hvordan dagen eller natten eller morgendagen kommer til å bli.. ¨ Du er voksen så du skjønner hva som skjer, barna gjør desverre ikke det... De bare føler - og prøver å tolke utifra sin lille verden, og det de kommer frem til er forvirrende og altfor voldsomt for et lite barn... Jeg ønsker deg all den styrken du kan trenge til å ta trygge valg for deg og barna dine.. Og håper virkelig du kommer deg ut av dette snart... Ingen fortjener å ha det sånn.. Hverken du eller barna dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå