Gå til innhold

fødselen i gang!!

Anbefalte innlegg

tror jeg da... våkna litt over tolv, hadde såvidt sovna, at det ble meget fuktig mellom beina. stønna meg opp for å gå på do, og der så jeg at det var mer enn normalt, det dryppte på gulvet. ble litt forfjamsa, måtte ha inn kjæresten for å kikke og høre om han var enig med meg om at det var mye vann.... vi ble enige og ringte føden, de sa vi skulle slappe av og komme inn i morra tidlig. nå kjenner jeg tak i ryggen, små vonde, regelmessig. umulig å sove nå :) så vi får bare vente og se om det skjer noe mer i løpet av natta. en smule redd, men mest spent og glad!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8618328-f%C3%B8dselen-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke født enda... dro på føden kl ti i dag til morraen etter en natt med regelmessige rier, men da jeg kom dit dabbet det av... så dro hjem igjen . vært rolig i hele dag, men begynner å ta seg opp igjen nå. skjer det ingenting innen to døgn nå setter de meg igang. så innen søndag burde jeg ha blitt mamma :)

men håper det skjer for fullt nå :) selv om det er litt skremmende...

Annonse

Håper du føder før da, har hørt at det er bedre at fødselen skjer av seg selv enn at de starter den.

Forresten når har/hadde du termin?

Det med forstervannet har jeg ikke noe peiling på:) er førstegangs, har ikke sett snurten av hverken slimproppen eller "vannet"

Ønsker deg lykke til ihvertfall, krysser fingrene for at det skjer noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...