Nr-2-i-magen Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Vet dere hvilke vogner som har adapter til dette bilsete, utenom Teutonia?
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Emmaljunga i Sverige da.. Må kjøpe bilsetet i Sverige også.. pga en "hempe" som sitter bak på bilsetet. Se bilder jeg har på profilen..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Tror du kan bruke oth også der er adabter en slags hengekøye... Men seriøst dette er ikke noe du kommer til å trenge.
Nr-2-i-magen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2007 Noen som vet om Britax sete kan festes på Bugaboo vognene? Til jenteogentilpåvei: Jeg kommer til å trenge det
LegallyBlond Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 TFK har også en universal-adapter som passer de fleste bilseter
Selene Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Britax har kommet med en helt nye serie vogner som er kjempekule, der passer bilstolene deres på. Sjekk; www.britax.com Serien heter vigeur mener jeg.
Nr-2-i-magen Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2007 TAKK Jeg har faktisk sett disse vognene på www.barebabies.com. Fikk kjempe lyst til å utforske dem mer. Men finner jo ingen butikk som har dem. Noen som vet? Jeg har spurt om det før her inne, men ingen som viste. Eller noen som vet om en annen nettbutikk en www.barebabies.com som selger dem?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Britax har egne adaptere og de går ikke på andre vogner en teutonia. Til buggabo går maxicosi og hts izi slepp.
Nr-2-i-magen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 Joda, funker på TFK med unirvesal adapteren deres. Det sa de i butikken på Barnas Hus. Har ikke Buggabo universal adapter? Jeg har lyst på Britax vogn nå. Der må iallefall sete passe. Hvis ikke vil jeg ha teutonia solando. Men ingen av disse vognene vet jeg hvor jeg kan få kjøpt.
Selene Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Du kan laste ned produktkatalog på vognene og se litt mer nøye på de, det gjorde jeg. Se om du kan bruke denne linken; http://www.britax.se/pdffiler/Britaxkatalog2007SE_LI.pdf Ellers finner du egen Vitality katalog til høyre i denne linken; http://www.britax.co.uk/NewsArticle.jsp?id=29 Trykk på "download new brochure" Da kan du studere de litt bedre ) De har forøvrig ikke kommet til Norden enda, så eneste måten å få tak i de på er å bestille fra England. http://www.comfy-kids.co.uk/ har best pris på de mener jeg. Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Disse vognene skal ikke selges i Norge. (og det er det vel en grunn til)
Nr-2-i-magen Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. mars 2007 Går ikke alle vogner igjennom en kriterier EU har satt opp. Og må ikke Norge rette seg etter EU. Altså er vognene gode nok for EU er de vel gode nok for Norge. Teutonia vogna har jo blitt solgt i Norge før. Så grunnen til at Britax ikke skal selges i Norge har vel heller med at det ikke er marked for vogna her? Eller hva? Lurer altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå