Gå til innhold

Den perfekte søskenvogna.. finnes den ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den perfekte søskenvogna.. finnes den ikke???

- lett håndterlig

- setene side ved side

- delt solskjerm

- gode hjul

- liten når den er sammenklappet

- sittedel vent fra mor

- bagdel vent mot mor

- ikke breiere en 80 cm

- bagen må ikke være for liten

er jeg alt for kravstor??? Har prøvd meg her før... men ingen har enda fortalt meg om denne vognen, tror ikke den finnes. Er det virkelig bare jeg som har dette behovet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php for en oversikt over de fleste søskenvognene som finnes - her må du jo finne en som passer for deg :-)

Skrevet

heisann.

Har akkurat samme problem som deg når det gjeler "den perfekte" søsken/tvillingvogn.

Egentlig har jeg lyst til å plukke diverse egenskper fra forskellige vogner og bygge" min egen. Men det lar seg nok desverre ikke gjøre..

Mine kriterier til vogna:

Store gode (luftfylte) hjul

4 hjuling

Separate rygger, som kan legges helt ned

Separate kalesjer, (som kan "festes" i utspent stilling)

Makant dele mellom setene (så storesøster ikke piller på lillebror)

Vendbart håndtak (som f.eks. Teutonia vognene)

Håndtak som er justerbart i høyden

Setene kan vendes mot/fra trilleretning, uavhengig av hverandre.

Bør ikke vøre for tung

Enkel å pakke sammen

Men siden denne vogna ikke finnes på markedet, ender vi mest sannsynelig opp med "Brio Double wave" m/1 stk babybag...

Skal vi kanskje designe vår egen vogn? Vi er sikker ikke alene om å ha disse kravene...

Som de sier i filmen "Robotene": "See a need, fill a need"...

Skrevet

sukk

den fra first wheel er fin, men liker ikke liggestillingen på sittedelen. Får ikke ligge utstrakt, litt upraktisk med pose etc.

Den fra easy walker er jo sef en mulighet.. men er det noen som vet om den kan legges skikkelig ned ?

Har sjekket tinas dagbok, men den perfekte vogna finnes ikke dær heller næi.

Er med å designe den, helt klart!!!!! ;)

Skrevet

Det står på "Easy Walker" sine nettsider at det er full liggestillig på sittedelen. Den er også en av dem vi har tittet på...

Glemte ett kriterie til... Hadde vært kjekt med håndbrems også, for det blir fort forferdelig tungt hvis man må holde igjen i nedoverbakker......

Kjenner du noen som kan tegne et design, hvis de blir forklart/vist hvordan vogn vi ønsker?

Skal ikke være lett å finne "ønskevogna", men nå begynner det å bli smått med tid, siden jeg har termin i begynnelsen av juni, men venter å "klekke" en gang i løpet av siste halvdel av mai...

Når har du termin, "pjokken skal bli STOREBROR"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...