Gå til innhold

Noen fødeklare Drammensdamer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da satser jeg på at vi sees til helgen alle fire! Mest sannsynlig å møte deg, Line, og moro at vi begge skal ha jenter. Har plutselig fått det for meg i det siste at ultralyden viste feil, men det er vel sånn man tenker mot slutten.. Bekymrer meg ikke, men ville vært litt rart, nå som vi har forberedt oss på ei lita tulle :-)

Ja, vi får satse på at vi møtes på føden i helgen ;o) Ser ikke frem til 2 uker overtid akkurat nå.. men man må vel bare smøre seg med tålmodighet! Hehe, rart du nevner det med å bekymre seg for at ultralyden er feil.. Det gjør nemlig jeg også! Kan ligge våken i sengen i mange timer og tenke på at hvis det hadde kommet ut en gutt nå så hadde han hatt unormalt mye rosa klær og stæsj gitt ;o) Har dere vært på 3D ultralyd?

Annonse

Vi var også på Nøtterøy. Veldig bra opplevelse for oss iallefall.. Du har termin i dag ja? Kjenner til det å ikke ha så mye som en liten rie... Venter og venter... Men føler egentlig at jeg har slått meg ganske til ro med at babyen kommer når den kommer.. hva med deg?

Har slått meg til ro jeg også nå. Termindatoen var litt "magisk", men må bare innse at hun kommer når hun er klar... Er 2 dager på "overtid" i dag. Nysgjerrig på om du fortsatt er hjemme eller på vei til/i gang på sykehuset nå?

Er her fortsatt jeg gitt... Er bare noen korte timer igjen av denne termindagen min, så har skiftet nick til "over termin..." Har hatt en del vonde kynnere som har kommet og gått i dag.. Blir på en måte litt optimistisk når ting begynner å skje.. Hva med deg. Noen tegn til fødsel?

I morges trodde jeg det var ting på tang. Hadde kraftige "menssmerter" med jevne mellomrom i en times tid. Gikk i dusjen og trodde det var sykehuset neste, men så stilnet det helt av og har ikke kjent noe siden.... Er førstegangsfødende (du og?) og er derfor litt usikker og blir forvirret når jeg fikk smerter jeg ikke har hatt før. Men "still going strong" og like bli :-)

Jeg er også førstegangsfødende, og blir som deg usikker når jeg kjenner "ukjente" smerter. Har heldigvis ei tante som er lege, og spesialist innen feltet kvinnekroppen, så hun får en del telefoner ;o) Er veldig tryggt og godt.. Jeg har fortsatt en del "tak"/"knip"/kynnere i dag som i går, og går bare å venter... Tror slimproppen min har gått over noen dager, og hadde slim med litt blod i dag blandt annet.. Har slimproppen din gått enda da? Håper vi slipper å logge oss på her en gang til før vi blir mamma begge to ;o) *er vel lov å håpe*

Annonse

Heldig som har en tante å søke råd hos du. Jeg må bruke bøker og internett, men lærer mye av det også. Har ikke vært noen tegn siden i går morges, så det var nok falsk alarm. Ikke har jeg merket noe til slimproppen heller, så der leder du :-) Hvis du fortsatt bare går og venter og venter, så kan vi gå i gang fødselen sammen hvis du har lyst til det. Å gå en tur i det fine været gjør kanskje underverk?! Jeg bor på Austad, men kan godt møte deg en annen plass i Drammen hvis du har lyst til det.

godt å ha internett og bøker også! Er mye vi førstegangsfødende lurer på merker jeg.. Gåtur hadde vært helt fantastisk deilig i dette været! Men nå er det høyst sannsynlig "ting på gang" her hos meg da! ;o) Har hatt "vonde tak i magen" fra ca kl 21 i går kveld.. Vært våken i hele natt, for de har hatt pause på 10minutter.. litt vanskelig å sovne da. Føden ba meg om å vente til det var 3 min mellom hvert tak, og de trodde det kom til å skje i løpet av natten når jeg ringte de i 00.30 tiden i natt... men her sitter jeg enda da.. med vonde tak på ca 40 sek, med omtrent 10 min mellom hver... Er såååå trøtt og sliten, og skulle bare ønske jeg kunne sovne! Skal prøve å ta meg en varm dusj nå, også håper jeg ting snart skjer her! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...