Gå til innhold

Ordinær UL i dag :)

Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

I dag var det virkelig en gledens dag, og jeg er ganske sikker på at jeg

er verdens lykkeligste :)

Møtte opp som et nervevrak på sykehuset, og ble møtt av den snilleste

jordmor jeg noensinne har møtt. Vi forklarte historien vår, og hun lovte å fortelle alt hun så med en gang.. Det var så godt. Hun sa "nå skal jeg se ordentlig på hjerte, så det er ikke noe galt fordi om jeg ikke sier noe, jeg skal bare konsentrere meg ekstra". Det koster henne så lite å si sånt, og jeg klarer å roe meg ned. Takk snille jordmor.. :) :) :)

Alt var helt fint med han også :)

Det var en veldig aktiv gutt i magen. Han var så ivrig på å vise fram hånda si. Uansett hva jordmor gjorde, så dukka den opp. Han vinka og styra på.

Da hun skulle se nøye på hjernen, så dukka ei hånd opp, da hun skulle se på magen.. "hei, se på hånda mi da.."

Og det samme skjedde nesten uansett hva hun foretok seg..

Både jeg, mannen og jordmora lo godt av han da.. Fikk med oss 7 bilder også, og to bilder er bare av vinkinga hans. haha..

Det var så moro å se at han hoppa og spratt der, og drakk fostervann, tok seg på føttene, tok seg på tissen.. haha..

Veldig moro å se at han er så stolt over hånda si.. Haha..

Ikke vanskelig å se at det var en gutt nei. Og jeg tror det er verdens fineste gutt også :D

Terminen ble flyttet frem, så jeg er i dag 19+1, og ikke 18+3 som jeg trodde. Heeeelt greit det :)

Termin 8.aug.

Nå gleder jeg meg såååååånn til å bli mamma til denne gutten, jeg klarer ikke beskrive hvor glad jeg er. Fine vinkegutten.

Fortsetter under...

Å så fint da. Vart helt rørt av måten du skriver på her. Sikker på det var en fantastisk dag ja, du glemmer den nok aldri. Vet du har slitt lenge for dette så kos deg masse i tiden fremover. Jeg skal på ul i morgen men det er kun i uke sju så får vel ikke sett så mye, men spennende allikevel! Kos deg med gutten din i magen.

Annonse

komma:

Jo, dette er prøverør ja. Så synes selv også at det er litt rart med termin.

Men jeg må jo bare forholde meg til hva jordmor sier.. Hun har nok peiling håper jeg...

Hadde egentlig termin 13. aug.. Men da jeg var på ul i uke 10 så fikk jeg

beskjed om 11. aug.. Og nå 8 aug..

Så han må vokse fort. Ble jo nesten en uke forskjell fra det jeg trodde.

Men, det er greit å bli flytta den veien da, og ikke bakover...

Kanskje egget festet seg veldig tidlig denne gang, ikke vet jeg?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...