Gå til innhold

Har så dårlig samvittighet igjen...


Gjest

Anbefalte innlegg

Emma lekte oppe på rommet sitt med pappaen sin i dag. Han kom ned en tur for å skifte bleie på Sofie. Syntes det ble veldig stille oppe, gikk opp, og da hadde Emma sovnet på gulvet stakar...

Bar henne over i senga si, og har sovet der siden kl19..Følte meg litt som verdens verste mor, fikk ikke mat, ny bleie, pysj eller pussa tennene før hun sloknet for kvelden...Var nok VELDIG sliten etter barnehagen.

Har så dårlig samvittighet stakar lille jenta mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke ha dårlig samvittigher for det da..;) er jo ikke som at ho blir liggende på gulvet hver dag vell....:o) nå sover ho godt i senga si og har det så bra så!!:)

 

og en kveld uten mat og stell det tar ho nok ikke skade av..;) hvis jenta mi har sovnet sånn så har jeg stelt ho mens ho har sovet.. ho sover da som en stein.. hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg begynnte å le jeg nå, sikkert fori jeg er trøtt å men. Det er vel ikke så farlig, det er vel ikke hver kveld !

Ser bare for meg den søte lille jenta, (jeg har sett ho, ja, det var vel der med dere som hadde kjøpt så mange vogner? :) så stup trøtt at ho ikke orker å holde seg våken :) Synes ikke det er et typisk tegn på en dårlig mor !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare så lett dårlig samvittighet for tida:-) Mamma lo i går når jeg ringte og sa det til henne...hehe...

Jepp, var oss som hadde så mange vogner på treffet:-) Skal selge den nye vogna igjen, ville ikke sitte i den..Så da bruker vi bare den gamle likevel. Er ikke helt bestemt av meg, nei...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...