Gå til innhold

4 dager för ikm: ens terk og en svak strek!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våger å si GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er nok to sreker i morgen også :o)

Ja sleng over babystøv, jeg tester på fredag tror jeg (IKM søndag).

Lykke til videre, kos deg masse med den lille spiren og magen!

Takker...! :-))

slenger forsiktig litt babystöv jeg- sá fár jeg heller slenge masse i morgen nár jeg fár tatt ny test!! (og hápe at det fortsatt er to streker der da...!)

masse lykke til dere alle!

jeg blir nok hengende her inne en stund. er sá koselig jenter atte :-))

Annonse

hei!

testen ja... hmmm- bor i Spania jeg da sá jeg vet ikke om de har den i nOrge. Det var mannen min som kjöpte den og jeg har kastet esken og alt det der...." early detection" trur jeg det var. eller noe sánt. stod jo at man skal pröve fra förste dag med forsinket mens da. Men funka bra den gitt! :-))

Helt utrolig spennede, leste nettopp den andre traaden din! Gratulerer saa mye, det er en stor dag for deg i dag! Nyt og kos deg naa. Gud, utrolig mange som blir gravide, haaper det smitter resten av oss med IKM uke 11..... Ha det straalende, og sikkert deilig aa vaere gravid i vaarvarmen i Spania!

Annonse

Hei Spaniacalling!! Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var artig å lese, vært borte fra BIM noen dager jeg også er dette det første jeg ser! Send meg masse babystøv, ....gubben er hjemme igjen....:-))

takk for koselige ord jenter! koser meg masse i solen ja... sommervär her vettu :-))

positiva og Moki- venter pá dere jeg vettu :-) bind fast gubbene og ikke la dem dra noe sted!!!

og resten av jentene! samme melding! ná skal det bli spire boom her assa!!

lykke til.. sender litt mer babystöv jeg.... :-)) ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** har strödd babystöv pá tusen tráder jeg snart! hehehe

klemmer

Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...