Gå til innhold

¤Samtale Riksen April-Mai skravletråd¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg ringt, men de kunne dessverre ikke si noe om antatt oppstart, da det svingt veldig i kapasitet og pågang... Får smøre meg med tålmodighet til samtalen da.

Det blir full undersøkelse av lege etter infomøtet, med innvendig UL og alt. Hadde ingenting å si om man hadde mensen.... Lurte litt på akkurat det, for det er mulig jeg får mensen rett før samtale.

Da skal jeg være litt fornuftig husmor, og kanskje gå en tur i sola etterpå.

Kjempehyggelig å bli kjent med dere jenter!

ÆSJ,nå er jeg skikkelig skuffa!!!

var på sykehuset i ste og tenkte jeg skulle spørre etter papirene

våre mens jeg først var der.

etter rundttur på hele huset fant jeg ut at brevet vi sendte forrige

uke(der vi ba om papirene), lå nederst i en stor bunke......

men etter mye frem og tilbake fant damen ut at hun skulle sende

alle papirene våre direkte til Medicus(ville ikke gi de til meg.....).

hun skulle sende de på tirsdag....men spørs om hun gjør det...

om den timen vi skal på i Mai,var jo IKKE på Riksen,men en

kontrolltime etter Lap`en......men den hadde jeg jo for 2-3 uker siden.

så avbestilte den timen og sitter her uten samtaletime til Riksen.

fikk gubben til å ringe Riksen nå,legen hadde visst ikke sett på

søknaden enda,så da er det sikkert ganske lenge til vi hører

noe.

litt deppa her nå:-(

Får håpe jeg slipper lap da, hehe :-) Kjempeherlig å snakke med noen som står på samme sted, kan jo ikke bli bedre enn det :-)

dollypopp: Så irriterende da! Men det tok ikke mere enn 1 mnd fra vi sendte søknaden til vi fikk time.... Masse lykke til. og håper den kommer i posten snart! Skal krysse fingrene mine for deg.....

Annonse

gleder meg til å få en dato.

da har jeg noe å forholde meg til,nå tenker jeg bare

at papirene våre blir borte i systemet....

men akkurat nå kjenner jeg at jeg begynner å glede

meg til ferien,så kanskje det tar bort litt av tankene

en stund:-)

Skal du på ferie, eller tenker du på påsken? Gleder meg noe sinnsykt til påsken, skal vekk da... Tiden går litt fortere ja når man får noe annet å tenke på. :-)

Håper du får en dato snart nå! Spennende! :-)

Oj, da kan jeg tenke meg du gleder deg! Så spennende da! Har aldri vært på den kanten, så kunne tenkt meg å ta en tur en gang jeg også. Vi drar til London i slutten av Mai, eller slutten av juni, så vi får se. Ellers er jo det sommerferien etterpå. Det går lettere når det er mot lysere og varmere tider, man blir i litt bedre humør :-)

Er redd det ikke går i det hele tatt dette forsøket, klare liksom ikke være så positiv til det akkurat, siden vi har prøvd i over 2 år. Så det blir en spennende tid for oss :-)

Annonse

vi var i Florida på bryllupsreise for snart 2 år siden,og falt

halt for usa!!

abolutt verdt pengene!!

du får prøve å ta ett skritt av gangen,ikke bekymre deg over selve

forsøket nå.er jo masse å sette seg inn i før den tiden:-)

men heier på deg assa!!!

Som dere skravler når jeg ikke er her da! Jobbet seint i går, og var ikke hjemme før nærmere midnatt.... Litt trøtt da ja.

Dollypopp, så utrolig kjedelig når papirer blir rotet bort/ikke sendt når de skal. Tror ikke helt legekontorene forstår hvor viktig det er for oss at det blir gjort så fort som mulig, vi har jo ventet såååå lenge på å komme videre. Noen dager for dem er jo evigheter for oss.

Tipper det ikke går lang tid før du får brev om samtale, tror det gikk 3-4 uker fra søknaden ble sendt til vi fikk brevet. Dvs. at fra vi sendte søknad og til samtalen kommer det til å gå 3 mnd. Det er jo slett ikke lang tid!! Håper du får svar snart.

Loop, så leit at tanta kom, men tenk, nå er det bare 1 EL før samtale! Man blir litt deppa ved hver mens, selv om man er helt forberedt på at den kommer, og ikke har noe tro på at man er gravid. Litt slag i trynet er det uansett. Hvor lange sykluser har du da? Jeg er på syklusdag 7 nå, og venter muligens EL rundt 7. april, hvis denne syklusen er lik den forrige. Dvs. jeg venter neste mens rett etter samtalen. Det blir vel nesten siste sjans til å klare det selv... Kommer selvfølgelig an på ventetiden etter samtalen da. I dag er det nøyaktig 4 uker til samtale!

Jeg elsker USA!!!!!!!! Bodde et år i Chicago som Au Pair, og stortrivdes! Har "hjemlengsel" fortsatt jeg. Drømmer om å reise tilbake, har vært der en gang siden, men tør jo ikke planlegge noe det neste året. Har ikke så lyst til å reise hvis jeg er gravid, for jeg er litt redd for å fly i utgangspunktet, og da er det ikke så bra med enda flere ting å bekymre seg for. Mitt forrige svangerskap husker jeg som 8 uker med sammenhengende flyskrekk...

Det er forresten 2 som har lagt meg til på msn, men jeg vet jo ikke hvem som er hvem. Gi meg et lite hint da. :o)

Brrrr, nå fryyyyser jeg! Alltid så kaldt på kontoret mitt.

Ha en fin dag jenter!

Maybe:

hvis jeg skulle være gravid nå så er jeg 3 mnd på vei når

vi skal til usa,men det bør gå greit.

da er den evt kvalmen sikkert over og alt.

det eneste som er dumt er at da kan jeg kanskje ikke

være med å kjøre ting i parkene??

ikke vet jeg....

men tror jeg kommer til å være veldig avslappet,så det

skal nok gå bra.

(skulle tro jeg hadde et håp langt inne,det har jeg ikke....)

men er jo lov å drømme:-)

håper det klaffer på første el for dere begge to,så slipper

dere alt styret på Riksen;-)

MaybeMe: Ja, jeg har lagt deg inn på msn, begynner på le, så da finner du vel ut resten :-) Så da kan vi skravle litt der, koselig det :-) Er på dag 2 idag, så har en 30 dager s syklus. Jeg får vel mensen til samtalen jeg også, så da er vi to, får ikke håpe det.....

Vi har svigermor på besøk i helga, og endelig har vi fått fortalt det til dem...:)

Vi orker ikke fortelle når vi har fått dato til samtale på Riksn, sier bare at vi skal inn til samtale omikke så lenge.... Orker ikke så mye spørsmål rundt da...

Har dere fortaslt til mange når dere skal på samtale?

For en deilig søndag jenter! Har vært ute og gått tur i sola, kjempeherlig med vår!!!

Wannabemamma, jeg har fortalt noen venner og kollegaer at vi snart skal inn til samtale, noen har fått vite dato også. Familien har vi egentlig ikke sagt noe til, og har ikke helt bestemt oss for om vi skal si noe eller ikke. Som du sier, har ikke lyst på så mange spørsmål. Når det nærmer seg oppstart så kan det vel hende det er greit å fortelle, men vi får se... Når var det dere hadde samtale igjen?

Hatt en fin helg ellers da jenter? Jeg har hatt det veldig travelt, masse aktiviteter denne helga. Nå skal vi til noen venner å spise kake. Det er deilig å kjenne at tida går fort. Teller dager for harde livet nå. ;o)

Ha en super helg videre, og kos dere med vårsola!

Hei hei:)

Og god mandag! For en fantastisk dag!!! (Sånn værmessig i alle fall:))

VI skal til samtale 30. april... Bare litt over en md igjen nå:) Er så inni granskauen nysgjerrig på om vi skal starte rett etterpå, eller om det blir mere venting... Men vi må bare vente og se.

Var hos gynekologen i dag, for å se om jeg snart har eggløsning. Forrige syklus var jeg vel der ca 6-7 ganger, på ul. Vi prøver nemlig for harde livet å få det til før IVF... Jeg, mannen og legen:) Hun er så søt, sier at vi skal lure dem på Riksen, og få det til før vi skal inn:)

Venteklem fra

Hei på deg jenter! Ja, herlig med vår, ventingen blir litt lettere. Er under 1 mnd til vi skal på samtale, 20 april, gleder meg noe helt sinnsykt!!! Har sagt det til mamma, svigers og venner, så vi har jo litt press på oss, hehe :-) Neida, de stresser ikke på oss, vi kan jo ikke gjøre annet enn å vente likevel....

Ha en fin natt! :-)

hallo!!

nå er jeg tilbake her,fikk brev i dag og vi skal inn til samtale

19.april.

er så glad,sor det sto i forige brev at vi måtte vente 3-4 mnd på

å få komme inn.

er dagen før dere det Loop.

så deilig å ha noen som stiller likt i prosessen!

har enda ikke hørt noe fra medicus...er 1,5 uke siden vi sendte

søknaden....

men,nå har vi hvertfall en dato å forholde oss til,og det er deilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...