Gå til innhold

¤Samtale Riksen April-Mai skravletråd¤

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Ja, da har jeg ringt rikshospitalet, 3 egg var befruktet, muligens det 4 var befruktet, så da blir det innsetting imorgen!!!! Håper det har delt seg bra da, for det så de ikke nå....

Fortsetter under...

så bra Loop!!

vet ikke hva som er vanlig jeg,men i prinsippet trenger du jo bare ett.

masse,masse lykke til i morgen!

det går så bra så:-)

jeg har vært på ul i dag da.må gå 2 dager til på sprøyter,

så setter de inn på mandag(har stengt på søndag,så...)

så da får jeg vel ikm 21.mai.

dere andre damer da?

maybe:

når har du ikm?

håååper du kommer med første mnd!!

Takk for det. Er vel ikke noe fasit på dette, men 3 muligens 4 egg, og visst de er av grei kvalitet, så er det ikke ille det. Får håpe jeg får noen på frys da....

Spennende for deg også da dollypopp! Da har vi ikm omtrent samtidig, jeg får vel rundt 17-mai tider. Skal krysse alt jeg har!!!

Hvordan går det med dere andre ja, det lurer jeg også på?????

Hei jenter!

Gratulerer med befruktede egg Loop, tenk i morgen er du ruger!!! Helt ufattelig at det har gått så fort.

Jeg venter på positiv EL-test nå, og forhåpentligvis blir den det i morgen. Nesten positiv nå, så det er nok ikke lenge til. Godt med stabil syklus, håper det holder seg slik fremover! Ikke noen krise om det ikke klaffer nå. for nå er vi jo snart i gang, men jammen hadde det vært moro!

Får ganske lik IKM som dere da, så blir en spennende uke for oss alle. Jeg har ferie og mamman min på besøk akkurat da. Har ikke sagt noe om prøverør, men gjør det kanskje da.

Lykke til med innsetting Loop!

Dollypopp, håper de siste sprøytene gjør susen da! Vi snakkes vel her før mandag, så ønsker deg ikke lykke til ennå. :o)

Lurer på hvordan det gikk med Wannabemamma??

heia LOOP,heia LOOP!!!!

alt bra med dere??

kjenner du at det vokser og gror i magen Loop?...hehe

nå er siste sprøyten satt,så da får jeg ikke gjort stort mer.

bare å vente på full tank til mandag.

ingen rapport fra wannebe enda...hmm...

Hehe, nå gror det for fullt her, kjenner spadene jobbe :-) Tror ikke jeg kan kjenne noe før tidligst 6-8 dager, så venter i spenning.

Spennende at siste sprøyte er tatt da! Heier på deg!!!! Krysser fingrene for at soldatene finner veien til egget og det blir en liten spire av den :-) Spennende da! :-)

Annonse

Rapport:

Var til samtale med lege og undersøkelse. Han ville jeg skulle på laparascopi, og sa jeg ville få innkalling fort. Når den var i orden, ville vi få tilbud om IVF. I mellomtiden skulle vi få en AIH, mulig at vi rakk det før sommerferien...

Så da er vi spente på å høre fra dem...

Der var du Wannabemamma, vi har ventet på rapport fra deg. Håper du får time til lap snart da, så du slipper å vente så lenge på å komme i gang.

Ståa her er at jeg har hatt EL på fredag, (positiv test tilsier det iallefall), vi har sendt inn soldatene og nå venter vi bare på resultatet... :o)

Jeg ringte riksen på fredag, og det ser ut som om det blir oppstart i juli for oss. Ok det, selv om jeg hadde håpet å komme i gang tidligere. Pga. sommerstengt i 3 uker ble det ikke juni, for da kunne det hende hele forsøket ville blitt avbrutt hvis jeg ikke reagerte som forventet på medisiner og ikke rakk uttak før de stengte. Så jeg slår meg til ro med juli, og er forsåvidt fornøyd med å ikke måtte endre på sommerplanene mine. Og da får vi jo litt ekstra tid på å klare det selv... :o) Håper forsatt på det!

Loop, klarer du å slappe av og leve normalt? Jeg er så utrolig spent på deg, og krysser fingrene for at testen blir positiv!!!

Lykke til i morgen Dollypopp!!! Håper de klarer å samle sammen noe kjappe små rakkere til dere. :o) Blir to uker i spenning på deg og nå, vi får sammeligne symptomer alle tre. Eller helst prøve å tenke på noe annet, hehe.

Nå er helga snart over, og en ny arbeidsuke begynner... Kunne gjerne tenkt meg noen dager til fri, syns aldri jeg rekker det jeg har lyst til i helgene. Men det kommer alltids en ny helg...

Klem til dere alle

wannabe:

da kan dele AIH erfaringer:-)

håper dere får det til før ferien da!!

helgen er over ja.har vært 6 timer på skolen i dag jeg da,så ikke så

mye fri her....

har siste dag på tirsdag,så da blir det masse fri etter det.eller,ikke fri

akkurat...eksamen om 2 uker..

gruer meg litt til i morgen...men får bare tenke at de har vært borti det

meste.heldigvis har jeg jo gubben der:-)

blir 2 spennende uker for oss alle 3 nå ja!!

tenk om det klaffer for alle:-)

*drømme,drømme*

Nå er det lite aktivitet her jenter! Er dere for opptatte med ruging, eller har dere det travelt med jobb og skole? Regner med at dollypopp leser for harde livet til eksamen... Lykke til med det!

Jeg har travle dager på jobb, jobbet 12 timer i går pga lite folk. Blir deilig med en uke ferie nå. Ellers er jeg på symptomjakt, men har ikke merket noe ennå, bare de vanlige stikkingene mellom EL og IKM. Hva med dere, kjenner dere noe?

På lørdag kommer mamma og lillesøster, så blir nok lite bim på meg den neste uka. Stikker sikkert innom for å holde meg oppdatert, men lite skriving. Ikke at jeg skriver så mye nå heller. :o) Blir litt godt å få andre ting å tenke på.

Ha en fin dag alle sammen!

hallo!!

jeg er jo bare 2 dpo,så er vel litt tidlig å kjenne noe enda.

pleier å få vonde pupper ca 1 uke etter el,så det kommer vel...

ellers har jeg lært med at jeg ikke kan stole på kroppen,

så her er det ikke noe som betyr noe.

må nok bare vente til lørdag 19.,tar en test da.

når skal du teste maybe??

du har vel ikm samme dag som Loop?

heier på dere!!

klem

Hei jenter!

Ikke så mye aktivitet her nei. Er i bra form jeg, men må fortsatt ta det litt rolig. Kjenner litt mensenaktige murringer, veldig svake, som jeg pleier å få før Ikm. Har bare ikke troen på dette her, så forbreder meg til et nytt forsøk i september. Skal ta blodprøve 16 Mai, så da får jeg svaret endelig....

bare 5 dager igjen nå Loop!!

hvorfor skal du ta bare 12 dager etter?jeg må vente 14...

ikke at det betyr så mye men...

har du tatt den andre blodprøven?

droppen den jeg.

noen symptomer da jenter?

jeg kjenner det stikker i magen nå og da,men har vært rar i magen

helt siden el-sprøyten,så det er vel den.

tidlig å kjenne noe enda...

synes dagene går så sakte jeg...hvertfall nå som skolen er ferdig,

sitter jo nesten bare hjemme.

gleder meg bare til ferie jeg nå:-)

klem,klem

Annonse

Jippi, jeg har ferie til 21. mai!!! I dag har jeg ryddet og vasket huset. Må bare vaske badet og riste tepper, så er jeg stort sett ferdig. Må jo rydde litt til mamma'n min kommer.

Jeg skal nok ikke teste denne gangen. Har besøk hele neste uke, og jeg gidder ikke prøve å teste i hemmelighet. Hadde nok gått helt greit, men tanta kommer alltid når den skal, så som regel begynner jeg å spotte dagen før. Kommer ikke tanta i løpet av den helga så antar jeg at jeg er gravid. Tempene vil nok sikkert også fortelle meg det hvis det er noe på gang, men ikke før etter IKM.

Har egentlig ingen spesielle symptomer, men er helt vanvittig oppblåst for tida. Følte meg som en liten ballong i går, følte jeg kunne lette hvert øyeblikk. Ble sånn nå og, etter en kopp kaffe. Kanskje det er kaffen jeg reagerer på? Det stikker i eggstokker og livmor, men det gjør det alltid etter EL, så har sluttet å se på det som et symptom. Det eneste symptomet jeg stoler på er ømme bryst, for det har jeg kun hatt den gangen jeg var gravid. Foreløpig kjenner jeg ingenting, men det er uansett for tidlig.

Jeg kommer nok ikke til å være her noe særlig i neste uke, men vil jo gjerne vite om dere er gravide da! Send meg en melding på facebook hvis det skjer noe spennende med dere, der er det ikke så avslørende å gå inn. Har en nysgjerrig og oppvakt lillesøster, som sikkert følger med på alt jeg gjør.

God helg jenter! Når er det du reiser Dollypopp??

så kosleig med besøk da!!

hvor gammel er søsteren din?

jeg kommer til å kutte ut bim en stund,er så lite som skjer uansett.

skal ikke ta blodprøve før 21.,så det er jo en stund til.

drar ikke før om 13 dager,skal først ha eksamen 22. og 23....

er jo på msn også,så vi snakkes:-)

nyt fridagene!!

Lillesøstra mi er bare 12, blir snart 13, og gleder seg veldig mye til å komme hit. Skal snart dra til flyplassen og hente dem.

Så nå logger jeg av bim og kommer ikke tilbake på en god stund.

Det er som du sier ikke så mye som skjer her uansett, så hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg kanskje bare kuttet ut for godt. Men så er det jo litt moro å holde seg oppdatert på de man "kjenner".

Lykke til med eksamen dollypopp!

Og lykke til med blodprøver og testing begge to, krysser fingrene for dere!!

Klemmer

hallo jenter!

hadde dere en fin 17. mai?

vi hadde det ok,tok tidlig kvelden.

har du fått fordøyd resultatet Loop?

det var skikkelig trist!

jeg testet også neg i dag,11 dpo.så da gikk det nok ikke her heller.

men,men.her er det gubben som kommer til å bli mest skuffet.

han er livredd for at tanta skal komme.har ikke turt å si at jeg testet....

hadde egentlig tenkte til å teste i morgen,men det klør i fingrene...

æsj...jaja.

fint med besøk maybe?

klem,klem

Hei Dollypopp!

Ja, har fordøyd det, tenker ikke på det nesten, så deter bra. Skal ringe inn mensen snart, fikk den idag, presis som vanlig. Neeeeei, testet du også negativt??? Off, så trasig! Man blir skikkelig deppa av dette, men det går over! Men det kan jo være for tidlig, det vet du ikke før evt en blodprøve eller tantebesøk... Krysser fingrene for deg og håper testen er feil!

Hvordan går det med deg da Maybeme??? Herlig med ferie??

Klem :-)

ja så kom tanta i går da...

snakket med riksen og de ville jeg skulle ta blodprøven uansett.

regner med at jeg skulle få neste forsøk i september....blææ...

men nå er det snart ferie og sommer så da går jo tiden fort!

første skritt er å bli ferdig på skolen.har ikke lest den siste uken,

så eksamen kommer til å rett i dass,men kunne ikke brydd meg mindre nå...

det får jeg gjøre når resultatet kommer...

fortsatt besøk maybe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...